پروژه ان اف تی CTO چگونه هک شد؟

نوشته شده در : 1403/01/16

پروژه ان اف تی CTO هک شد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید پروژه CTO چیست؟ این پروژه چگونه هک شد؟ پیامدهای هک شدن پروژه CTO چیست؟ هکرها چگونه به پروژه ان اف تی CTO دسترسی پیدا کردند؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال معاملات متعددی انجام داده و سود زیادی کسب کنید. توکن های NFT از جمله دارایی های منحصر به فرد در بازار کریپتو هستند که شما می توانید آنها را معامله کنید. پروژه ان اف تی CTO یکی از پروژه های جذاب در بازار NFT است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در توکن های NFT برای شما ارائه کنیم و به بررسی هک شدن پروژه ان اف تی CTO بپردازیم.

آشنایی با توکن های NFT 

توکن های NFT نوعی دارایی منحصر به فرد در بازار ارز دیجیتال هستند که شما می توانید با خرید و فروش این دارایی ها سود زیادی به دست آورید. به طور کلی NFT یکی از مفاهیم پرطرفدار در دنیای کریپتوکارنسی هاست. NFTها نوع غیرقابل تعویض و انحصاری ارزهای دیجیتال هستند که می توان در زمینه های مختلف از قابلیت منحصر به فرد بودن آنها استفاده کرد. شما نمی توانید توکن های NFT را با یکدیگر معاوضه کنید. این توکن ها به دلیل کمیاب بودن، قیمت های بالایی دارند.
جالب است بدانید، ان اف تی NFT یکی از واژه های پر سروصدا در بازار ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر بوده است. بسیاری از افراد قیمت های میلیون دلاری NFTها را کلاهبرداری دیجیتال می نامند، در حالی که برخی از افراد خبر از باز شدن یک پنجره جدید به دنیای انسان ها می دهند. در این میان عده زیادی هستند که به دنبال پیدا کردن پاسخ ساده و کامل برای توکن های NFT هستند. در حال حاضر توکن های NFT در حوزه آثار دیجیتال کاربردهای زیادی دارند. آثاری مانند تصویر، موسیقی و موارد ویدیویی شما می توانید در هر کدام از این حوزه ها و هر چیز دیگری که در دایره موارد دیجیتال تعریف می شود، به صورت NFT خرید و فروش داشته باشید.

هک شدن پروژه ان اف تی CTO

توجه داشه باشید، بعد از اینکه کارآگاه ارز دیجیتال ZachXBT جزئیات ذخیره ای از یک هک ادعایی را که ماه گذشته توسط یک پروژه NFT متحمل شده بود، روز سه شنبه هشدار جدیدی به صدار درآمد. مدیر ارشد فناوری پروژه اعلام کرد که پاسخی در حال انجام است، ولی در نهایت با افزایش انتقادات ناپدید شد. کارآگاه زنجیره ای ZachXBT سوء استفاده ادعایی از بودجه توسط CTO پروژه Nuddies NFT را فاش کرد. در پستی که اکنون حذف شده است، CTO Kyle توضیح داد که این پروژه از بنیانگذار قبلی خود حذف شده است و متفاوت از سایر پروژه های NFT ساخته شده است.
به گفته کارآگاه ارز دیجیتال، کایل یک هک جعل کرده که ظاهرا سرمایه پروژه را به سرقت برده است. در 3 مارس، مجرم ادعایی در سرور Nuddies NFT Discord پست کرد و ما را از هک مطلع کرد. این پست تایید می کند که مک کایل علیرغم کلیک نکردن روی هیچ پیوند مخربی، هک شده است. مدیر ارشد فناوری به این نتیجه رسید که یک فرایند زامبی برای مدت نامشخصی روی رایانه او بوده است. یکی از روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال آموزش ساخت NFT است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در توکن های NFT برای شما ارائه کنیم و به بررسی هک شدن پروژه ان اف تی CTO بپردازیم. همانطور که گفته شد، یکی از هکرها توانست که به پروژه ان اف تی CTO دسترسی پیدا کرده و وجوه این پروژه را به سرقت ببرد. این مسئله باعث شده است تا خیلی از سرمایه گذاران از خرید و فروش توکن های NFT منصرف شوند.

 


نظرات کاربران در مورد پروژه ان اف تی CTO چگونه هک شد؟
سوال امنیتی :9+62 = ?