آیا بیت کوین همچنان در روند نزولی باقی می ماند؟

نوشته شده در : 1403/01/17

به نظر می رسد بیت کوین همچنان در روند نزولی باقی می ماند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا روند نزولی بیت کوین ادامه دارد؟ مهم ترین حمایت های بیت کوین کدام نواحی هستند؟ آیا بیت کوین می تواند دوباره وارد روند صعودی شود؟
بیت کوین یکی از ارزهای پایه در بازار کریپتو است که قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما باید عوامل موثر بر قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا از افزایش و کاهش قیمت بیت کوین و خرید بیت کوین سود زیادی به دست آورید. ارز بیت کوین در یک روند نزولی قرار دارد و تریدرها منتظر هستند تا از این روند نزولی خارج شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ادامه روند نزولی بیت کوین بپردازیم.

آینده ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای مشهور در بازار است که شما می توانید از بالا رفتن قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. ارز دیجیتال بیت کوین بعد از رشد قابل توجهی که در دوران اوج بازار کریپتو در سال 2021 داشت، با ریزش شدیدی در سال 2022 روبرو شد. طوری که از محدوده بالای 69 هزار دلار به کمتر از 16000 دلار رسید. ریزشی که معادل 76 درصد کاهش قیمت بود. با این حال، از اواخر سال 2022 وارد یک روند صعودی شد و تا این ماه از سال 2024 که تقریبا بیش از یک سال و 3 ماه گذشته است، دوباره خودش را به بالای 69 هزار دلار رساند.
اگر ارز دیجیتال بیت کوین نتواند خودش را در بالای محدوده 70 هزار دلار نگه دارد، ممکن است یک اصلاح قیمتی میان مدت به دنبال داشته باشد. در این اصلاح قیمتی احتمالا بیت کوین تا اولین محدوده مقاومتی فعلی خود یعنی سطح 60 هزار دلار ریزش کند. بسیاری از تحلیلگران نسبت به آینده ارز بیت کوین امیدوار هستند.

آیا روند نزولی بیت کوین ادامه دارد؟

توجه داشته باشید که افزایش قیمت بیت کوین همچنان محدود است. قیمت بیت کوین بعد از افت به سطح 64500 دلار، مرحله تثبیت را شروع کرد. ارز بیت کوین تا 64500 دلار معامله شد و اخیرا یک موج بازیابی جزئی را شروع کرد. حرکتی بالاتر از سطح 66 هزار دلار وجود داشت. قیمت به بالای سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی موج نزولی از نوسان 71300 دلار به پایین 64500 دلار صعود کرد. با این حال، خرس ها نزدیک به سطح 66600 دلار فعال بودند و قیمت بیت کوین را پایین می آوردند.
مقاومت فوری نزدیک سطح 66400 دلار و خط روند است. اولین مقاومت اصلی می تواند 66600 دلار باشد. اگر حرکت واضحی به بالای ناحیه مقاومت 66600 دلاری وجود داشته باشد، قیمت می تواند افزایش جدیدی را شروع کند. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند به سطح 50 درصد فیب اصلاحی موج نزولی برسد. اگر ارز بیت کوین نتواند از محدوده مقاومت 66600 دلار بالا برود، می تواند به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 65200 دلار است. اولین حمایت اصلی بیت کوین تقریبا ناحیه 64600 است. اگر قیمت بیت کوین زیر 64 هزار دلار بسته شود، قیمت می تواند شروع به کاهش به سمت سطح 62500 دلار کند. یکی از سوالات اساسی در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال این است که الگوریتم اثبات کار چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ادامه روند نزولی بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای برتر در بازار است که در یک روند نزولی قرار دارد. به نظر می رسد بیت کوین همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد. سطوح وجود دارند که از قیمت بیت کوین حمایت می کنند و جلوی ریزش بیشتر را می گیرند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین همچنان در روند نزولی باقی می ماند؟
سوال امنیتی :4+44 = ?