چرا شرکت وام دهی جنسیس 2.1 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد؟

1403/01/19

شرکت وام دهی کریپتویی جنسیس اخیرا 2.1 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است!  جنسیس(Genesis) یک شرکت وام دهی کریپتویی است که اخیرا ورشکست شده است. این شرکت اخیرا در اقدامی، نسبت به خرید بیت کوین بیشتر اقدام کرده است.
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که این مسئله پیدا کردن بهترین ارز برای سرمایه گذاری را به یک کار سخت تبدیل کرده است. بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده بازار شناخته می شود که شما می توانید نسبت به معامله و خرید بیت کوین اقدام کنید. شرکت های زیادی روی این ارز سرمایه گذاری کرده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با شرکت وام دهی کریپتویی جنسیس آشنا کنیم و به بررسی خرید 2.1 میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت جنسیس بپردازیم.

آشنایی با شرکت وام دهی جنسیس(Genesis)

شرکت جنسیس(Genesis) یکی از بزرگ ترین شرکت های وام دهی کریپتویی شناخته می شود که اعلام ورشکستگی کرده و دیگر فعالیتی در زمینه وام دهی ارز دیجیتال فعالیت ندارد. با این حال، همچنان نسبت به خرید بیت کوین و سرمایه گذاری روی این ارز اقدام می کند. توجه داشته باشید که شرکت جنسیس اخیرا با مشکلات بزرگی روبرو شده است و به عنوان تامین کننده نقدینگی نیز فعالیت می کند. این شرکت به آشفتگی بی سابقه ایجاد شده در بازار ناشی از فروپاشی صرافی FTX اشاره کرد که باعث برداشت هایی شده است که جنسیس ادعا می کند که از نقدینگی آنها فراتر رفته است.
جالب است بدانید، شرکت وام دهی کریپتویی جنسیس به طور رسمی در تاریخ 30 دی ماه 1401 اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت قبلا در 16 نوامبر 2022 و بعد از ورشکست شدن صرافی ارز دیجیتال FTX به طور ناگهانی، امکان برداشت ارز دیجیتال از پلتفرم خودش را متوقف کرد و اعلام کرد که به طور موقت بازخرید و ارائه وام های جدید را به حالت تعلیق در می آورد. دلیل تصمیم آن زمان این شرکت وام دهی، آشفتگی بازار ارز دیجیتال به دلیل ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX بود.

خرید 2.1 میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت جنسیس

توجه داشته باشید که شرکت وام دهی کریپتویی Genesis تقریبا 2.1 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است. خرید قابل توجه بیت کوین بعد از آن انجام شد که صرافی کوین بیس اعلام کرد که اکثر درآمدهای حاصل از فروش GBTC در اکوسیستم کریپتو باقی می ماند. طبق گزارش ها، شرکت ورشکسته وام دهنده ارز دیجیتال جنسیس، حدود 36 میلیون سهم از گری اسکیل را برای خرید بیت کوین اضافی تخلیه کرده است. همچنین طبق گزارش اخیر بلومبرگ، جنسیس تقریبا 36 میلیون سهم GBTC را در 2 آوریل با ارزش تقریبی 58.50 دلار برای هر سهم در آن زمان فروخته است.
از زمانی که شرکت وام دهی جنسیس در ابتدا به دنبال مجوز از دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای فروش 36 میلیون سهام GBTC در 2 فوریه، زمانی که سهام 38.50 دلار بود، قیمت سهام تقریبا 50 درصد افزایش یافته است. مبلغ کل فروش به 2.1 میلیارد دلار رسید که امکان خرید 32041 بیت کوین را در 2 آوریل با قیمت 65600 دلار فراهم کرد. جنسیس از ارز دیجیتال بیت کوین برای ادامه تلاش های خود برای بازپرداخت طلبکاران استفاده می کند. اخیرا صرافی کوین بیس به جامعه اطمینان داد که انتظار نمی رفت این فروش تاثیر زیادی روی بازار رمز ارزها داشته باشد. یکی از سوالات مهم در مورد بیت کوین این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، شما را با شرکت وام دهی کریپتویی جنسیس آشنا کنیم و به بررسی خرید 2.1 میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت جنسیس بپردازیم. همانطور که گفته شد، جنسیس یکی از شرکت های ورشکسته وام دهی ارز دیجیتال است که بخشی از سهام گری اسکیل خودش را فروخت تا 2.1 میلیارد دلار بیت کوین بخرد. این شرکت سعی می کند تا با خرید بیشتر بیت کوین، دارایی های طلبکاران خودش را پرداخت کند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا شرکت وام دهی جنسیس 2.1 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد؟
سوال امنیتی :4+81 = ?