معامله گران اتریوم 3 هزار دلار را حفظ می کنند

1402/11/28
معامله گران اتریوم 3 هزار دلار را حفظ می کنند

معامله گران ارز اتریوم(ETH) 3 هزار دلار را هدف خود قرار می دهند، ولی داده های تاریخی چند پرچم قرمز را برای قیمت اتریوم افزایش می دهند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش اتریوم را پیدا کنید.
توجه داشته باشید که گاوهای اتریوم 3 هزار دلار را به عنوان توقف بعدی برای اتر درخواست می کنند، ولی آلت کوین ها در آخرین باری که بالاتر از این سطح معامله شد، 46 درصد اصلاح شد. قیمت اتریوم در 10 روز گذشته روند صعودی داشته است و در این مدت 21.5 درصد افزایش یافته است، چون با سطح 2800 دلار معاشقه می کند. حرکت صعودی در ارزهای دیجیتال به جریان قوی به بیت کوین نقطه ای اخیرا راه اندازی شده نسبت داده می شود.
صندوق قابل معامله در بورس(ETF) در ایالات متحده، با این حال اتر محرک های دیگری دارد که به طور بالقوه می تواند قیمت آن را به بالای 3 هزار دلار برساند. سطحی که در آخرین باری که در مارس 2022 آزمایش شد، زخم هایی بر جای گذاشت. به نظر شما آیا این بار صعودی نهایی اتریوم به 3 هزار دلار متفاوت خواهد بود؟ از منظر صعودی، ارز اتریوم می تواند معاونت رهبری خودش را به عنوان دومین ارز دیجیتالی ککه ETF خودش را در صرافی های ایالات متحده فهرست می کند، تثبیت کند. این امر آن را از رقبایی مانند سولانا متمایز می کند.
علاوه بر این، از نظر دسترسی و مقررات صرافی ها از جمله بایننس و کوین بیس همچنان با شکایت های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در رابطه با عرضه های امنیتی روبرو هستند. بنابراین، تایید ETF اتریوم در ایالات متحده به طور قابل توجهی عدم اطمینان را برای سرمایه گذاران و تریدرها کاهش می دهد. سایر محرک های مثبت اتریوم شامل ارتقای شبکه Dencun است که در مارس انتظار می رود هدف هاردفورک از جمله موارد دیگر، کاهش هزینه های تراکنش در لایه 2 اتریوم است. با ارائه فضای بلوک بیشتر و کاهش هزینه های گاز برای جمع آوری، این تغییرات می تواند به طور بالقوعه استفاده از برنامه های غیرمتمرکز خودش را افزایش می دهد و سپرده ها را در قراردادهای هوشمند خود افزایش می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد معامله گران اتریوم 3 هزار دلار را حفظ می کنند
سوال امنیتی :5+43 = ?