کاهش ارزش بیت کوین آلمان از 195 میلیون دلار فراتر رفت

نوشته شده در : 1403/04/03
کاهش ارزش بیت کوین آلمان از 195 میلیون دلار فراتر رفت

جستجو

با تداوم فروش بیت کوین، کاهش ارز بیت کوین(BTC) دولت آلمان از 195 میلیون دلار فراتر رفت. می توان با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کرد. قیمت بیت کوین مدام بالا و پایین می شود که می توان سود زیادی از نوسانات این ارز به دست آورد.
دولت آلمان اخیرا شروع به فروش میلیون ها دلار بیت کوین از یک کیف پول مصادره شده کرده است که بیشتر به فقدان کاتالیزور برای بهبود قیمت در بازار رمز ارزها کمک می کند. این حرکت در حالی صورت می گیرد که افزایش فعالیت فروش و فروش بی سابقه توسط نهنگ های بیت کوین طولانی مدت منجر به اصلاح شدید قیمت شده است و از تثبیت بیت کوین به بالای 70 هزار دلار جلوگیری کرده و بالاترین رکورد قبلی خود را دوباره آزمایش می کند.
بر اساس پلتفرم تحلیل بلاک چین Arkham، دولت آلمان فرایند فروش بیت کوین را در صرافی های ارز دیجیتال شروع کرده است. در جلسه معاملات صبح پنجشنبه 65 میلیون دلار بیت کوین به دو سپرده احتمالی صرافی از جمله کوین بیس ارسال شد. مدیریت ریسک در صرافی های ارز دیجیتال خیلی مهم است.
NewsBTC روز چهارشنبه گزارش داد که دولت آلمان 600 میلیون دلار بیت کوین را جابجا کرده است و 130 میلیون دلار به چهار سپرده احتمالی صرافی از جمله کراکن و Bitstamp ارسال شده است. سوابق Arkham نشان می دهد که دولت آلمان هنوز 3.05 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد.
در اواخر ژانویه، پلیس آلمان بزرگ ترین ارز دیجیتال کشور را مصادره کرد و 50 هزار بیت کوین به ارزش 2.17 میلیارد دلار را مصادره کرد. این توقیف بعد از آن رخ داد که مظنونان به طور داوطلبانه بیت کوین را به کیف پول های رسمی ارائه شده توسط اداره پلیس جنایی فدرال منتقل کردند. علاوه بر این، داده های زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ های بلند مدت بیت کوین در دو هفته گذشته به ارزش 1.2 میلیارد دلار بیت کوین فروخته اند که رکود بازار را تشدید کرده است.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/bitcoin-news/german-governments-bitcoin-dump-surpasses-195m-as-selling-spree-persists/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کاهش ارزش بیت کوین آلمان از 195 میلیون دلار فراتر رفت
سوال امنیتی :1+50 = ?