مدیر عامل Grayscale آماده تایید ETF بیت کوین

مدیر عامل Grayscale آماده تایید ETF بیت کوین

نوشته شده در : 1402/08/23

طبق خبری که اخیرا منتشر شده است، مدیر عامل شرکت گری اسکیل(GrayScale) گفته است برای رویداد اصلی آماده هستند. همچنین در انتظار تایید ETF بیت کوین بر اساس گمانه زنی ها برای اولین تایید صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس در ایالات متحده آمریکا، ارز بیت کوین تا به امروز 122 درصد رشد کرده است. اگر شما تصمیم به خرید بیت کوین گرفته اید، خبرهای ETF بیت کوین را دنبال کنید.
توجه داشته باشید که مدیر عامل گری اسکیل یا Michael Sonnenshein صبح دوشنبه در پلتفرم اجتماعی X پستی منتشر کرد و گفت این یک ده سال تمرین بود و ما اکنون برای رویداد اصلی آماده هستیم. قبل از تایید ETF بیت کوین ظاهرا قیمت بیت کوین بالا می رود.
در 29 ژوئن 2022 شرکت گری اسکیل شکاینی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) به دلیل انکار تبدیل بیت کوین ETF خود به صورت نقدی تنظیم کرد. از آن زمان گری اسکیل برنده دعوای خود علیه SEC شد و تنظیم کننده تصمیم گرفت بعد از آن تصمیم دادگاه را تجدید نظر نکند. ده روز بعد، دادگاه استیناف آمریکا دستوری صادر کرد که کمیسیون SEC باید درخواست نقدی بیت کوین ETF گری اسکیل را مجددا بررسی کند.
تایید شدن ETF شرکت گری اسکیل می تواند تاثیر قابل توجهی بر آینده بیت کوین داشته باشد. پذیرش یک ETF توسط SEC تقریبا قطعی به نظر می رسد، به طوری که مدیر ارشد حقوقی گری اسکیل اخیرا گفته است که تایید ETF بیت کوین مسئله ای است، نه اینکه دیگر موضوعی باشد! JPMorgan همچنین در ماه سپتامبر اظهار نظر کرد و گفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا احتمالا بعد از پیروزی گری اسکیل در دادگاه مجور خواهد شد ETFهای بیت کوین را تایید کرده و آنها را به رسمیت بشناسد.
در هفته گذشته، جیمز سیفارت تحلیلگر ETF بلومبرگ تاکید کرد که فرصت کوتاهی برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار است تا همه 12 پرونده ETF بیت کوین از جمله تبدیل GBTC Grayscale را تایید کند. این پنجره پنجشنبه گذشته باز شد و حداثل برای هشت روز باز خواهد ماند و این آخرین شانس تایید برای ETF بیت کوین در ایالات متحده در سال 2023 خواهد بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مدیر عامل Grayscale آماده تایید ETF بیت کوین
سوال امنیتی :2+40 = ?