آیا صرافی ارز دیجیتال HTX دوباره هک شده است؟

نوشته شده در : 1403/06/24

جستجو

هک شدن صرافی HTX؛ 30 میلیون دلار ارز دیجیتال به سرقت برده شد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید چرا صرافی ارز دیجیتال HTX که یک صرافی ارز دیجیتال محبوب است هک شده است؟ آیا صرافی بایننس نقشی در هک شدن HTX داشته است؟ به نظر شما صرافی HTX می تواند دارایی های کاربران را پس دهد؟ هک شدن صرافی HTX باعث شد تا چقدر ارز دیجیتال به سرقت برده شود؟
با گسترش بازار رمز ارزها، هک ها و سرقت های زیادی در بازار ارز دیجیتال رخ داده است که این مسئله باعث شده است تا امنیت دارایی های دیجیتال یا رمز ارزها کاهش پیدا کند. امروزه شاهد هک شدن صرافی های مختلفی هستیم که قبل از خرید ارز دیجیتال باید این مسئله را مورد توجه قرار دهیم. طبق خبرهایی که منتشر شده است، صرافی HTX نیز دوباره هک شد و دارایی های کاربران به سرقت برده شد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی ارز دیجیتال HTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی هک شدن صرافی HTX و سرقت 30 میلیون دلار دارایی بپردازیم.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال HTX

هک شدن صرافی htx

برای خرید و فروش رمز ارزها شما باید از صرافی های مختلفی استفاده کنید. HTX یکی از پیشروترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است. در این صرافی می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به سرعت و به راحتی خرید و فروش کنید. توجه داشته باشید که صرافی HTX از زمان شروع به کار خود در سال 2013، رکورد بی نظیری از صفر حوادث امنیتی را به خود اختصاص داده است و با بیش از 20 میلیون کاربر در سراسر دنیا خودش را به عنوان رهبر صنعت مورد اعتماد خود تثبیت کرده است.
جالب است بدانید، صرافی ارز دیجیتال HTXاز انواع صرافی های رمزارز با مشتریان جهانی کار می کند و خدمات تجاری و سرمایه گذاری را به کاربران در سراسر دنیا ارائه می دهد و بیش از 4 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه را اداره می کند. صرافی متمرکز از توکن های عرضه اولیه سکه پشتیبانی می کند و فهرست گسترده ای از ارزهای دیجیتال را با بیش از 500 دارایی و 300 جفت معاملاتی فهرست شده در پلتفرم ارائه می کند. برای محافظت از دارایی های کاربران یک بیمه نامه در دسترس است و همچنین دسترسی 24.7 به چندین کانال برای تماس با خدمات پشتیبانی وجود دارد.

هک شدن صرافی HTX و سرقت 30 میلیون دلار دارایی

هک شدن صرافی HTX

توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال HTX اخیرا دوباره هک شده است و حدود 30 میلیون دلار از دارایی های کاربران به سرقت برده شده است. همچنین در اطلاعیه ای که در 24 نوامبر منتشر شد، صرافی HTX قول داده است که خسارت ناشی از این حمله را به طور کامل جبران کند و 100 درصد ایمنی وجوه کاربران را تضمین کند و همچنین خدمات را ظرف 24 ساعت بعد از جمله بازیابی کند.
بهتر است بدانید، Huobi در رویداد Token 2049 امسال در ماه سپتامبر به HTX تغییر نام داد. اگرچه مدیران آن بارها اطمینان دادند که صرافی به خوبی کار می کند، صرافی در سال جاری با چندین حادثه جدی از حمله شورش کارمندان روبرو شد. صرافی بایننس به اشتباهات خود اعتراف کرد. این صرافی محکوم با پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه شده است که باید برای حل و فصل کردن پرونده خود این جریمه را پرداخت کند.
هک شدن صرافی HTX می تواند یکی از مشهورترین حملات هکری به صرافی ها باشد. نکته قابل توجه این است که در ماه سپتامبر، صرافی ارز دیجیتال اچ تی ایکس به قیمت 7.9 میلیون دلار هک شد. به دنبال آن یک هک 100 میلیون دلار بر علیه صرافی ارز دیجیتال پولونیکس نیز انجام شد. جاستین سان مالک واقعی صرافی ارز دیجیتال HTX بعد از هک انجام شده اظهار داشت که HTX به طور کامل دارایی های از دست رفته کاربران و مشتریان خودش را جبران خواهد کرد. برای کار با صرافی های خارجی بهتر است ابتدا مزایا و معایب صرافی های خارجی را بررسی کرده و وارد معاملات ارز دیجیتال شوید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی ارز دیجیتال HTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی هک شدن صرافی HTXو سرقت 30 میلیون دلار دارایی بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی HTX یکی از صرافی های مطرح در بازار ارزهای دیجیتال است که اخیرا مورد حمله هکری قرار گرفته است و 30 میلیون دلار از دارایی های کاربران به سرقت برده شده است. این صرافی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که سعی می کند تا تمامی ارزهای دیجیتال به سرقت رفته کاربران را جبران خواهد کرد. 

 

نظرات کاربران در مورد آیا صرافی ارز دیجیتال HTX دوباره هک شده است؟
سوال امنیتی :6+62 = ?