مدیران صنعت درباره سیاست ارزهای دیجیتال با مقامات کاخ سفید بحث کردند

نوشته شده در : 1403/05/20
مدیران صنعت درباره سیاست ارزهای دیجیتال با مقامات کاخ سفید بحث کردند

جستجو

گزارش شده است که نمایندگانی از Coinbase، Kraken، Ripple و Circle در یک تماس ویدیویی با سیاستگذاران ایالات متحده شرکت کردند تا در مورد رویکرد آنها در مورد مقررات ارزهای دیجیتال و خرید ارز دیجیتال بحث کنند.
گزارش شده است که چندین نماینده از شرکت های بزرگ ارزهای دیجیتال در یک تماس ویدیویی با قانونگذاران ایالات متحده، مقامات دولت بایدن و کارکنان کامالا هریس شرکت کردند. بر اساس گزارش ۸ اوت یاهو فایننس، رهبران صنعت در مورد اینکه چگونه دولت بایدن ممکن است رویکرد خود در قبال سیاست ارزهای دیجیتال را «بازنشانی» کند و همچنین تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال، در حالی که جو بایدن، در ژانویه ۲۰۲۵ و از طریق کمپین هریس، دوره ریاست ‌جمهوری خود را پایان می‌دهد، بحث کردند.
طبق گزارش ها، پل گروال، مدیر ارشد حقوقی Coinbase Global، دیوید ریپلی، مدیرعامل کراکن، برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، و جرمی آلیر، مدیر عامل شرکت Circle در این رویداد مجازی حضور داشتند که در ابتدا به عنوان یک میزگرد حضوری گزارش شد.
طبق گزارش‌ها، مدیران ارزهای دیجیتال، دولت بایدن را برای شفاف‌سازی مقرراتی در فضای دارایی‌های دیجیتال تحت فشار قرار دادند و به برکناری گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اشاره کردند. 
بسیاری از افراد در این صنعت از SEC تحت رهبری Gensler به دلیل انجام اقدامات اجرایی علیه شرکت های رمزنگاری که ظاهراً مسیر روشنی برای فعالیت قانونی در ایالات متحده ندارند، انتقاد کرده اند. گزارش شده است که رو خانا، نماینده کالیفرنیا، گردهمایی را بین مدیران ارزهای دیجیتال و سیاستگذاران ایالات متحده، از جمله لائل برینارد، مدیر شورای اقتصاد ملی، بروس رید، معاون رئیس دفتر کاخ سفید و کریستین لوسیوس، مشاور ارشد هریس، سازماندهی کرد.
از زمانی که پرزیدنت بایدن در ژوئیه اعلام کرد که برای انتخاب مجدد در سال 2024 نامزد نخواهد شد، بسیاری از افراد حاضر در فضا به هریس فشار می آورند تا یک پلتفرم رمزنگاری برای کمپین ریاست جمهوری خود ایجاد کند.
از 8 آگوست، نه معاون رئیس‌جمهور هریس و نه معاون او، فرماندار مینه‌سوتا، تیم والز، پیشنهاد نکرده‌اند که قصد دارند رمزارز را به بخش مرکزی کمپین خود تبدیل کنند. 
لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد مدیران صنعت درباره سیاست ارزهای دیجیتال با مقامات کاخ سفید بحث کردند
سوال امنیتی :4+56 = ?