معرفی افراد تاثیرگذار بازار رمز ارزها توسط Coindesk

نوشته شده در : 1402/09/14

جستجو

سایت Coindesk اخیرا نام های مختلفی را به عنوان افراد تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال گزارش کرده است. آیا می خواهید با این اسامی آشنا شوید؟ افراد تاثیرگذار در بازار رمز ارزها چه کسانی هستند؟ سایت کوین دسک چه معیارهایی را زیر نظر گرفته است؟ این افرا چه تاثیراتی در بازار ارزهای دیجیتال می توانند اعمال کنند؟ آشنا شدن با افراد تاثیرگذار بازار کریپتو چه اهمیتی دارد؟
بازار کریپتو و صرافی ارز دیجیتال یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که عوامل زیادی روی قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر می گذارند. برای مثال افرادی در بازار وجود دارند که مبالغ زیادی روی رمز ارزها سرمایه گذاری کردند و تصمیمات و نظرات آنها تاثیر قابل توجهی روی قیمت ارزهای دیجیتال می گذارد. بنابراین، شما باید با این افراد آشنا شوید و از نظرات آنها مطلع شوید. سایت کوین دسک اخیرا به اسامی چند افراد اشاره کرده است که تاثیر زیادی روی ارزهای دیجیتال می گذارند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره اهمیت آشنا شدن با افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به معرفی افراد تاثیرگذار بازار رمز ارزها توسط Coindesk بپردازیم.

اهمیت آشنا شدن با افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو

افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو

شاید این سوال را از خودتان بپرسید که چرا باید با افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو آشنا شویم؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که افرادی در بازار کریپتو وجود دارند که مبالغ هنگفتی روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردند که با لقب نهنگ بازار ارز دیجیتال شناخته می شوند. این افراد با نقل و انتقالاتی که در رمز ارزها انجام می دهند، قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهند و قیمت این دارایی ها ممکن است دچار پامپ و دامپ شود.
اگر با افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو آشنا شوید و حرکات و رفتار آنها را زیر نظر بگیرید، می توانید از نوسانات ایجاد شده در بازار مطلع باشید و معاملات پرسودی انجام دهید. شما بعد از شناسایی افراد تاثیرگذار، باید در فضای مجازی آنها را دنبال کرده و رسانه های اجتماعی آنها را بیابید تا از نظرات و انتقادات آنها نسبت به ارزهای دیجیتال مطلع شوید. از جمله از افراد تاثیرگذار در بازار رمز ارزها می توان به ایلان ماسک، چانگ پنگ ژائو، جاستین سان و..... اشاره کرد.

معرفی افراد تاثیرگذار بازار رمز ارزها توسط Coindesk

افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو

توجه داشته باشید، افراد زیادی در بازار وجود دارند که روی ارزهای دیجیتال تاثیر می گذارند. با این حال سایت Coindesk لیستی افرادی را منتشر کرده است که بیشترین تاثیر را روی بازار رمز ارزها در سال 2023 گذاشتند. طبق بررسی های این سایت، سام بنکمن فرید یکی از افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو است که به دلیل کلاهبرداری هایی که انجام داده است، مجرم شناخته شد.
گری جنسلر که مدیر عامل SEC است، جزو 10 نفر تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال است که سایت کوین دسک او را معرفی کرده است. علاوه بر این، رایان سلکیس که مدیر عامل سایت مساری است نیز یکی دیگر از افراد تاثیرگذار در بازار رمز ارزها است که به عنوان یکی از حامیان اصلی ارزهای دیجیتال در سال 2023 شناخته می شود.
کیسی رودرمور نیز یکی دیگر از افراد تاثیرگذار در بازار رمز ارزها است که NFT ها را به شبکه بیت کوین آورده است. برایان آرمسترانگ نیز که مدیر عامل سایت کوین بیس(Coinbase) است، تاثیر زیادی در بازار ارزهای دیجیتال دارد و مدام نظرات و انتقادهایی را درباره رمز ارزها منتشر می کند.  پائولو آردوینو، مدیر عامل جدید تتر نیز علیرغم انتقاد از کسب و کار استیبل کوین آن به دلیل انعطاف پذیری خود در رهبری احتمالا موفق ترین ارز دیجیتال مورد تشویق قرار می گیرد. یکی از راه های موفقیت در معاملات ارز دیجیتال این است که تاریخچه پول و ارزهای دیجیتال را بشناسیم.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره اهمیت آشنا شدن با افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به معرفی افراد تاثیرگذار بازار رمز ارزها توسط Coindesk بپردازیم. همانطور که گفته شد، افرادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند که قیمت رمز ارزها را تحت تاثیر قرار می دهند. سایت کوین دسک نیز اخیرا لیستی از افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو را منتشر کرده است. از جمله از افراد تاثیرگذار در بازار رمز ارزها در سال 2023 می توان با پائولو آردوینو، برایان آرمسترانگ، سام بنکمن فرید و..... اشاره کرد.

 

نظرات کاربران در مورد معرفی افراد تاثیرگذار بازار رمز ارزها توسط Coindesk
سوال امنیتی :7+72 = ?