آیا بیت کوین بیشتر از ارزش واقعی خود معامله می شود؟

نوشته شده در : 1402/09/16
آیا بیت کوین بیشتر از ارزش واقعی خود معامله می شود؟

جستجو

با توجه به داده های تاریخی، آیا ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بیشتر از ارزش واقعی خود معامله می شود؟ اگر می خواهید نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید، باید وضعیت این ارز دیجیتال را تجزیه و تحلیل کنید و داده های قیمتی جدیدی را کشف کنید. در اینجا داده های این شاخص تاریخی روی زنجیره درباره اینکه آیا بیت کوین بعد از آخرین روند صعودی آن بیش از حد ارزش گذاری شده است، نشان می دهد.
نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی، شاخصی است که نسبت بین ارزش بازار بیت کوین و سقف تحقق یافته را اندازی گیری می کند. سقف تحقق یافته به یک مدل سرمایه گذاری برای ارز دیجیتال اشاره دارد که ارزش واقعی هر سکه در گردش، قیمتی است که آخرین معامله آن در بلاک چین انجام شده است.
از آنجایی که آخرین قیمت معامله هر سکه احتمالا همان قیمتی بود که با آن دست به دست شد، یک راه برای تفسیر سقف تحقق یافته این است که نشان دهنده کل سرمایه ای است که دارندگان در دارایی سرمایه گذاری کردند. از آنجایی که نسبت MVRV ارزش بازار را با این مدل مقایسه می کند، می تواند به ما بگوید که آیا سرمایه گذاران ارزش بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر دارند، نگه می دارند یا خیر.
اگر سرمایه گذاران بیشتر از چیزی که سکه را برای آن خریده اند نگهداری کنند، ممکن است وسوسه شوند که بفروشند و بنابراین بیت کوین احتمالا یک اصلاح قیمتی انجام دهد. به طور مشابه، زیان بازار می تواند نشان دهد که قیمت ارز دیجیتال در حال حاضر کمتر از ارزش واقعی خود است و ممکن است قیمت بیت کوین بالا رود.
به نظر می رسد که کف تاریخی در قیمت دارایی زمانی شکل گرفته است که متریک در منطقه سبز فروش رفته است. با این حال، تاپ ها چندان ساده نبودند، چون کمی نوسان دارند. نمودار نشان می دهد که بیت کوین اخیرا با افزایش دارایی در حال صعود بوده است، ولی هنوز به سطوحی مشابه بالاترین سطح گذشته نرسیده است. این تحلیلگر خاطرنشان می کند که در طول مسیر اصلاحاتی وجود خواهد داشت، ولی کوچ کردن بیت کوین بر اساس خوانش های تاریخی بیش از حد ارزش گذاری نشده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین بیشتر از ارزش واقعی خود معامله می شود؟
سوال امنیتی :4+40 = ?