8 آلت کوین برتر برای خرید در صرافی بایننس از نگاه متخصصین

نوشته شده در : 1402/09/16
8 آلت کوین برتر برای خرید در صرافی بایننس از نگاه متخصصین

جستجو

بهتر است بدانید، Crypto Expert هشت آلت کوین برتر را برای خرید در صرافی بایننس ارائه می دهد. شما می توانید این آلت کوین ها را از طریق صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید تا از افزایش قیمت این رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. آلت کوین های برتر از نظر تکنیکال و فاندامنتالی نشانه های صعودی دارند.

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال وارد بازاری می شود که می توان آن را به عنوان یک بازار صعودی دیگر در نظر گرفت، یکی از تحلیلگران معروف به MacnBTC لیستی از آلت کوین ها را ارائه کرده است که می توانند در آینده به خوبی عمل کنند. این لیست شامل آلت کوین هایی است که در حال حاضر در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا، بایننس فهرست شده اند و دسترسی به آنها را بسیار آسان می کند.

• توجه داشته باشید، یکی از آلت کوین های برتر برای خرید در بایننس، ارز RUNE است که توکن اصلی پروژه کریپتویی تورچین است که توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده است.

ارز دیجیتال چین لینک نیز یکی دیگر از آلت کوین های مستعد رشد است که شبکه غیرمتمرکز اوراکل آن را تقویت می کند. گفته می شود که چین لینک در خط مقدم توکن سازی دارایی ها قرار دارد.

• رمز ارز SNX نیز از آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری است. پروتکل Synthtix نوعی پروتکل غیرمتمرکز تامین نقدینگی همچنان در دنیای مالی غیرمتمرکز جای خودش را به جای گذشته است. این شبکه های پیشرو مانند اتریوم و Optimism را برش می دهد و توکن بومی SNX در خط مقدم آن قرار دارد.

• توکن ORDI نیز یکی از اولین مواردی است که از نوع کاملا جدیدی از ایجاد توکن در بازار رمز ارزها بهره می برد. کتیبه های بیت کوین امکان ایجاد توکن ها را در شبکه بیت کوین فراهم می کنند و ORDI در حال حاضر شاهد موفقیت و پذیرش زیادی به دنبال آن است.

• ارز دیجیتال ونوس(XVS) نیز یکی دیگر از آلت کوین های مناسب برای سرمایه گذاری است. توکن XVS با راه حل وام دهی و استقراض دارایی خود، در حال حاضر در راه تبدیل شدن به یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز است.

• ارز سوشی سواپ(SUSHI) نیز یکی دیگر از آلت کوین های مستعد رشد است که متعلق به صرافی ارز دیجیتال سوشی سواپ است که اخیرا محبوبیت زیادی به دست آورده است.

• ارز دیجیتال AGIX نیز برای سرمایه گاری مناسب است و نوعی پلتفرم مبتنی بر شبکه بلاک چینی است که به کاربران خود کمک می کند تا قبالیت های هوش مصنوعی را افزایش دهند.

• یکی دیگر از ارزهای برتر برای سرمایه گذاری، ارز دیجیتال BAL است. این بازارساز خودکار در شبکه اتریوم به عنوان یک سبد دارای وزن متعادل کننده و ارائه دهنده نقدینگی عمل می کند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد 8 آلت کوین برتر برای خرید در صرافی بایننس از نگاه متخصصین
سوال امنیتی :4+70 = ?