Marathon Digital از سود سه ماهه اول خود راضی نیست!

1402/08/20
Marathon Digital از سود سه ماهه اول خود راضی نیست!

ماراتون دیجیتال(Marathon Digital) که یکی از شرکت های استخراج کننده یا ماینینگ بیت کوین است، از سود یه ماهه اول خودش راضی نیست و قصد دارد با روش های دیگری سود شرکت خودش را افزایش دهد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، خبرهای مهم حوزه ماینینگ را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که شرکت ماراتون دیجیتال پیش بینی می کند که هدایت قدرت ماینینگ در سال 2023 به EH/s 26 برسد که آن را به بزرگترین شرکت استخراج بیت کوین یا ماینینگ آن از نظر نرخ هش تبدیل می کند. شرکت ماراتون دیجیتال یکی از بزرگ ترین ماینرهای بیت کوین در آمریکای شمالی، درآمد سه ماهه خودش را برآورد کرد و از سود خودش راضی نیست.
بر اساس داده های منتشر شده از سایت FactSet ماینرهای شرکت ماراتون دیجیتال فعالیت های خودشان را کاهش دادند و همین مسئله باعث شده است تا میزان سود به دست آمده شرکت ماراتون دیجیتال(Marathon Digital) کاهش پیدا کند و از سود خود راضی نباشد. به همین دلیل این شرکت به ماینرهای خود دستور داده است که میزان فعالیت های خودشان را افزایش دهند تا سود به دست آمده این شرکت افزایش پیدا کند.
شرکت ماراتون دیجیتال(Marathon Digital) درآمد خودش را در سه ماهه اخیر گزارش کرده است. در این گزارش آمده است که این شرکت به ازای هر سهم 0.35 دلار سود می کند و از ضرر 0.11 دلاری خود خبر داد. درآمد سه ماهه سوم 97.8 میلیون دلار در مقایسه با برآورد 99.6 میلیون دلار بود. به نظر می رسد اگر شرکت ماراتون دیجیتال به همین روال به فعالیت خود ادامه دهد و میزان فعالیت ماینرهای خودش را افزایش ندهد، با گذشت زمان شکست می خورد و درآمد خود را از دست می دهد. همین مسئله باعث شده تا سهامداران این شرکت نگران کاهش ارزش دارایی های خودشان باشند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد Marathon Digital از سود سه ماهه اول خود راضی نیست!
سوال امنیتی :1+44 = ?