رکورد جدید بیت کوین، بیت کوین به بالاترین حد خود در سال 2023 رسید!

نوشته شده در : 1402/09/17
رکورد جدید بیت کوین، بیت کوین به بالاترین حد خود در سال 2023 رسید!

جستجو

طبق بررسی های انجام شده، قیمت بیت کوین(BTC) به بالاترین حد خود در سال 2023 رسید، پس چرا تریدرها و معامله گران خرده فروشی در حاشیه هستند؟ به عبارت دیگر، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین همچنان بالا می رود، ولی معامله گران خرده فروشی هنوز انباشته نشده اند.
اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا انتهای این خبر همراه ما باشید. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در 5 دسامبر از مرز 1.55 تریلیون دلار گذشت که ناشی از افزایش قابل توجه هفتگی 14.5 درصدی بیت کوین بود. قابل ذکر است، این نقطه عطف که بالاترین سطح در 19 ماه گذشته را نشان می دهد، بیت کوین را به نهمین دارایی بزرگ قابل تجارت دنیا تبدیل کرد و از سرمایه 814 میلیارد دلاری متا فراتر رفت.
علیرغم حرکت صعودی اخیر بیت کوین، تحلیلگران دیدند که تقاضای خرده فروشی نسبتا راکد است. برخی این را به اثرات موجی محیط تورمی و کاهش بهره اعتبار نسبت می دهند، با توجه به اینکه نرخ بهره همچنان بالای 5.25 درصد است. در حالی که پست تحلیلگر راجات سونی ممکن است وضعیت را دراماتیزه کرده باشد، اساسا موضوع اصلی صادق است.
بسیاری از شاخص های اقتصادی ایالات متحده از جمله دستمزدها، حقوق ها و دارایی خالص خانوارها به بالاترین حد خود رسیده اند. با این حال، اد یاردنی، تحلیلگر پیشنهاد کرد که تجمع بابا نوئل ممکن است در اوایل سال جاری اتفاق افتاده باشد و S&P 500 در نوامبر 8.9 درصد رشد کرده است.
بسیاری از تحلیلگران نگاه خوش بینانه ای به آینده بیت کوین دارند. افزایش قیمت بیت کوین منعکس کننده کاهش فشارهای تورمی و داده های قوی اشتغال است. با این حال، سرمایه گذاران و تریدرها محتاط هستند و تقریبا 6 تریلیون دلار سرمایه در صندوق های بازار پول راکد مانده است.
نکته قابل توجه این است که شاخص 90 روزه فعلی تقریبا 50 درصد است که هیچ نشانه ای از بهبود اخیر را نشان نمی دهد. با توجه به اینکه بیت کوین در 50 روز گذشته 53 درصد افزایش یافته است، در حالی که S&P 500 در مدت مشابه 4.5 درصد افزاش یافته است، این داده ها غیرمنطقی به نظر می رسد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد رکورد جدید بیت کوین، بیت کوین به بالاترین حد خود در سال 2023 رسید!
سوال امنیتی :9+81 = ?