فروش NFT در نوامبر به 129 میلیون دلار رسید!

1402/08/17
فروش NFT در نوامبر به 129 میلیون دلار رسید!

بر اساس داده های منتشر شده توسط پلتفرم نانسن، میزان فروش توکن های NFT در نوامبر به 129 میلیون دلار رسید که افزایش قابل توجهی است! بهتر است بدانید پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Nansen گزارش داد که حجم فروش ان اف تی NFT در هفته منتهی به 6 نوامبر به ETH 68342 رسید.
توجه داشته باشید که میزان فروش توکن های غیرمثلی(NFT) در ماه نوامبر افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و به نظر می رسد این روند همچنان ادامه داشته باشد. افزایش میزان فروش توکن های غیرقابل تعویض باعث می شود تا ارزش بازار NFTها کاهش پیدا کند. شما برای خرید توکن های NFT نمی توانید از صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید، بلکه باید از بازارهای مربوطه کمک بگیرید.
بهتر است بدانید در پستی که در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) منتشر شد، پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن تاکید کرد که در هفته منتهی به 9 اکتبر، فروش توکن های غیرمثلی در هفته منتهی به 9 اکتبر، فروش NFT به 29704 اتریوم به ارزش تقریبی 56 میلیون دلار با قیمت فعلی اتریوم بود. میزان فروش به صورت هفتگی افزایش پیدا کرد تا اینکه به 68342 ETH به ارزش بیش از 129 میلیون دلار رسید.
مارکت پلیس NFT Blur بیشترین سهم از حجم معاملات ان اف تی NFT را در 30 روز گذشته داشته است. طبق اطلاعات به دست آمده، NFTGo Blur در سی روز گذشته حجم معاملاتی تقریبا 161433 ETH داشته است. در همین حال، رتبه دوم به رقیب خود، اوپن سی رسید که دارای 52307 ETH در حجم معاملات یا حدود 100 میلیون دلار بود. با توجه به این داده ها، می توان متوجه شد که قدرت فروشندگان توکن های غیرمثلی در حال افزایش است و ارزش بازار NFTها پایین می آید. اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید NFT را دارید، فعلا دست نگه دارید تا وضعیت بازار توکن های غیرمثلی ثبات پیدا کند و بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فروش NFT در نوامبر به 129 میلیون دلار رسید!
سوال امنیتی :5+61 = ?