آیا نزدیک شدن کریسمس افزایش قیمت ها را به همراه دارد؟

1402/08/16
آیا نزدیک شدن کریسمس افزایش قیمت ها را به همراه دارد؟

یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که قیمت رمز ارزها می تواند با نزدیک شدن به کریسمس افزایش پیدا کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید تحلیل هایی که منتشر می شوند را زیر نظر بگیرید تا یک معامله پرسود انجام دهید.
مارکوس تیلن که رئیس تحقیقات و استراتژی ارز دیجیتال در شرکت سرمایه گذاری Matrixport است، به افزایش احتمالی قیمت رمز ارزها قبل از کریسمس اشاره کرده است که بیت کوین در راس آن قرار دارد و می تواند رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند و دارندگان این رمز ارز سود زیادی کسب کنند. این پیش بینی در بحبوحه تغییرات اقتصاد دنیا انجام شده است که می تواند زمینه را برای افزایش قابل توجهی قیمت ارزهای دیجیتال فراهم کند که تیلن آن را به عنوان فشار بابا نوئل توصیف می کند.
تحلیلی که مارکوس تیلن انجام داده است، ریشه در تحرکات اخیر بازار ارزهای دیجیتال دارد، جایی که بعضی از آلت کوین ها شروع به عملکرد بهتر از بیت کوین کردند که حاکی از افزایش سرعت است که می تواند به سود قابل توجهی تبدیل شود و معامله گران سود کسب کنند.
شما برای اینکه بتوانید سود زیادی از افزایش قیمت رمز ارزها به دست آورید، ابتدا باید اقدام به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد کنید. با بررسی شاخص های اقتصاد کلان می توان آینده درخشانی را برای ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمز ارزها تصور کرد. مفهوم فشار بابا نوئل در بازار رمز ارزها اصطلاحی است که برای توصیف افزایش فصلی که اغلب در بازارهای سهام دیده می شود، ایجاد شده است و چیز جدیدی نیست.
مارکوس تیلن در گزارش Deribit Insights خود اشاره کرد که بیت کوین از نظر تاریخی در طول ماه های جشن نوامبر و دسامبر به طور متوسط 23 درصد افزایش داشته است. به همین دلیل می توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین با نزدیک شدن به جشن کریسمس یک روند صعودی جدیدی را شروع کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا نزدیک شدن کریسمس افزایش قیمت ها را به همراه دارد؟
سوال امنیتی :5+69 = ?