به نظر می رسد رالی قیمتی آلت کوین ها ادامه دارد!

1402/08/16
به نظر می رسد رالی قیمتی آلت کوین ها ادامه دارد!

به نظر می رسد رالی قیمتی آلت کوین ها ادامه داشته باشد! بهتر است بدانید آلت کوین ها اخیرا شاهد رشد قیمتی چشمگیری بودند، به وطری که ارزش بازار آلت کوین ها از 575 میلیارد دلار به 615 میلیارد دلار در تنها چند روز افزایش پیدا کرده است. این حرکت به پتانسیل رشد بیشتر در بخش آلت کوین ها اشاره دارد. برای اینکه بتوانید آلت کوین ها را خریداری کنید، باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید.
توجه داشته باشید که شکست از مثلث نزولی ارزش بازار الت کوین از زمان اوج سالانه خود در آوریل در یک الگوی مثلث نزولی معامله می شد. این الگو که با برخی از اوج های پایین تر، ولی پایین ترین قیمت ها مشخص می شود معمولا نشان دهنده یک احساس نزولی است که نشان می دهد که هر رالی با افزایش فشار فروش روبرو می شود و حرکت های صعودی قیمت را کنترل می کند. به طور کلی می توان گفت که رالی قیمتی آلت کوین ها تا زمانی می تواند ادامه پیدا کند که فشار فروشی بر آنها وارد نشود.
با این حال، در آخر این هفته بازار ارز دیجیتال تغییری اساسی را رقم زد. ارزش بازار به طور کلی از خط مقاومت بالایی الگو عبور کرد و 7 درصد افزایش یافت. چنین شکستی از یک مثل نزولی یک الگوی صعودی است که معمولا نشان دهنده معکوس شدن روند نزولی قبلی است. با این شکست ارزش بازار در حال حاضر به هدف تعیین شده توسط اوج اولیه چشم دوخته است که می تواند به معنی افزایش بیشتر از 7 درصدی باشد. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید آلت کوین ها را دارید، منتظر باشد و بدانید که بازار چه حرکتی را می تواند پیش رو بگیرد.
اهمیت این شکست با این واقعیت بیشتر می شود که ارزش بازار آلت کوین ها نه تنها مقاومت را شکسته است، بلکه از بالاترین رقم قبلی در ماه جولای نیز فراتر رفته است. این نقض می تواند نشان دهنده این باشد که بازار در حال گذر از فاز تحت سلطه خرس به مرحله صعودی است، جایی که خریداران در حال به دست گرفتن کنترل مجدد هستند و بازار را به سمت ارتفاعات جدید سوق می دهند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد به نظر می رسد رالی قیمتی آلت کوین ها ادامه دارد!
سوال امنیتی :6+61 = ?