4 آلت کوین مناسب برای خرید و سرمایه گذاری

1402/08/15
4 آلت کوین مناسب برای خرید و سرمایه گذاری

4 آلت کوین مناسب برای خرید؛ بهتر است بدانید بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین(Bitcoin) بعد از پس گرفتن سطح قیمت 35 هزار دلار دوباره داغ شده است و به نظر می رسد زمان خرید ارز دیجیتال فرا رسیده است. همچنین با پیشرفت دستاوردهای کوتاه مدت، عدم اطمینان گسترده ای درباره پایداری رالی وجود دارد، با برخی از فعالان بازار پیش بینی تداوم در حالی که برخی از افراد اصلاح قیمتی را پیش بینی می کنند.

با بالا رفتن قیمت بیت کوین، به آلت کوین ها، انواع ارزهای دیجیتال و تانسیل آنها برای تقلید از بیت کوین با ارزش بازار بالا نیز توجه زیادی شده است. نکته قابل توجه این هست که چندین آلت کوین در حال افزایش قیمت بودند و فرصت خوبی را برای معامله گران برای سرمایه گذاری بلند مدت ایجاد کردند. در این زمینه، تاجر و تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال به اسم Michael Van De Poppe در یک ویدیوی یوتیوب در 5 نوامبر، آلت کوین های زیر را شناسایی کرد تا با گرم شدن بازارها، خرید را در نظر بگیرند:

• چین لینک(LINK)

یکی از آلت کوین های مناسب برای خرید، ارز چین لینک یا LINK است. به نظر می رسد این رمز ارز پتانسیل بالایی برای رشد قیمت دارد. اگر می خواهید یک سرمایه گذاری طولانی مدت پرسودی داشته باشید، چین لینک می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

• آوه(Aave)

یکی دیگر از آلت کوین های مناسب برای سرمایه گذاری، رمز ارز آوه یا Aave است که مبتنی بر امور مالی غیرمتمرکز(DeFi) است. این رمز ارز توانسته رشد قیمتی زیادی را تجربه کند و نزدیک مقاومت کلیدی خود شود. اگر این رمز ارز بتواند مقاومت خود را پشت سر بگذارد، می تواند به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.

• ارز دیجیتال Synthetix

ارز دیجیتال SNX نیز یکی دیگر از آلت کوین های مناسب برای سرمایه گذاری است که می توانید با سرمایه گذاری روی این رمز ارز سود زیادی کسب کنید. این رمز ارز نیز روی پروژه های دیفای فعالیت می کند و با رشد صنعت دیفای، می تواند به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.

• کامپاند(COMP)

یکی دیگر از آلت کوین های مناسب برای خرید، رمز ارز کامپاند یا COMP است. تحلیلگر مشهور بازار پیش بینی کرده است که این رمز ارز پتانسیل رشد قیمتی بالایی دارد و می تواند در آینده رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کند. بنابراین، اگر قصد سرمایه گذاری طولانی مدت و پرسود دارید، می توانید این رمز ارز را انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 4 آلت کوین مناسب برای خرید و سرمایه گذاری
سوال امنیتی :1+39 = ?