تاثیر خرید سنگین نهنگ اتریوم بر قیمت ETH

نوشته شده در : 1402/08/16

خرید سنگین نهنگ اتریوم و تاثیر آن بر قیمت ETH؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ نهنگ اتریوم چه مقدار اتریوم خریداری کرده است؟ این نهنگ خرید خود را در کدام صرافی انجام داد؟ خرید اتریوم توسط نهنگ چه تاثیری بر قیمت این رمز ارز می گذارد؟ آیا می توان این خرید سنگین را نشانه ای برای صعود قیمت اتریوم در نظر گرفت؟ آینده اتریوم چگونه پیش بینی می شود؟
بازار ارزهای دیجیتال شامل دارایی های متنوعی است که هر کدام از این دارایی ها پتانسیل رشد قیمتی خاص خودشان را دارند. ارز اتریوم(ETH) نیز یکی از رمز ارزهای برتر بازار کریپتو است که توجه خیلی از سرمایه گذاران و نهنگ های بازار را به سمت خود جلب کرده است. امروزه نهنگ های زیادی اقدام به خرید و جمع آوری ارز اتریوم می کنند که همین مسئله باعث می شود تا قیمت اتریوم به صورت مداوم بالا رود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری نهنگ ها روی اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید سنگین نهنگ اتریوم بپردازیم و تاثیر آن بر قیمت ETH را مورد بررسی قرار دهیم.

سرمایه گذاری نهنگ ها روی اتریوم

نهنگ اتریوم

ارز اتریوم یکی از رمز ارزهای برتر بازار کریپتوکارنسی است که از نظر حجم بازار در رتبه 2 بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. ارز دیجیتال اتریوم در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 1870 دلار خرید و فروش می شود که در نزدیک مقاومت 2000 هزار دلاری خود قرار گرفته است. این مقاومت به عنوان سطح روانی عمل می کند و اگر بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند رشد قیمتی خوبی را تجربه کند. این رمز ارز پتانسیل بالایی برای رشد قیمت دارد. به همین دلیل سرمایه گذاران و نهنگ ها مشغول جمع آوری و خرید اتریوم های بیشتر هستند.
جالب است بدانید، اتریوم وارد یک روند صعودی شده است و به نظر می رسد قدرت خریداران و گاوهای اتریوم(ETH) در حال افزایش است. توجه داشته باشید که نهنگ ها مشغول خرید اتریوم هستند و دوست دارند سرمایه گذاری های زیادی روی این رمز ارز انجام دهند. خرید سنگین نهنگ ها باعث می شود تا قیمت اتریوم همچنان به رشد خود ادامه دهد و سایر معامله گران نیز خرید نهنگ ها را یک سیگنال صعودی در نظر می گیرند و آنها نیز اتریوم می خرند. به این ترتیب، تقاضا برای خرید اتریوم افزایش پیدا می کند و قیمت این رمز ارز همچنان بالا می رود.

خرید سنگین نهنگ اتریوم در صرافی بایننس

نهنگ اتریوم

توجه داشته باشید که یک حرکت اخیر نهنگ ها در حال حاضر گمانه زنی های زیادی را درباره ارز دیجیتال اتریوم(ETH) اضافی کرده است و پیشنهاداتی را برانگیخته است که بزرگ ترین آلت کوین یعنی اتریوم که سازنده آن ویتالیک بوترین است، نیز ممکن است به زودی افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کند. پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Lookonchain در پستی که در پلتفرم اجتماعی X یا همان توییتر سابق منتشر کرده است، اعلام کرد که یک نهنگ بزرگ اقدام به خرید 15.94 میلیون دلار ارز دیجیتال اتریوم از صرافی بایننس کرده است و 31.8 میلیون دلار تتر نیز در این فرایند واریز شده است. به نظر می رسد این نهنگ دوباره خرید دیگری را انجام دهد.
بیشتر معامله گران و سرمایه گذاران آماده خرید سنگین نهنگ های اتریوم هستند، چون انتظار دارند که قیمت اتریوم(ETH) همچنان به رشد خود ادامه دهد و در چند روز آینده بتواند به قیمت های بالاتری برسد. اگر به چارت اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که اگر این فشار خرید ادامه پیدا کند، اتریوم آماده است تا به منطقه مقاومتی 1990 هزار دلار برسد و با رد کردن این مقاومت به قیمت های بالاتری برسد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری نهنگ ها روی اتریوم بپردازیم، به بررسی خرید سنگین نهنگ های اتریوم بپردازیم و تاثیر این خرید بر قیمت ETH را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال اتریوم در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 1850 دلار خرید و فروش می شود و نهنگ ها انتظار دارند که افزایش قیمت اتریوم همچنان ادامه داشته باشد. به همین دلیل خریدهای سنگینی انجام می دهند. با نگاه به نمودار بیت کوین می توان فهمید که اگر فشار خرید همچنان ادامه پیدا کند، اتریوم به منطقه مقاومتی 1990 هزار دلار نزدیک می شود.

 


نظرات کاربران در مورد تاثیر خرید سنگین نهنگ اتریوم بر قیمت ETH
سوال امنیتی :6+40 = ?