جک دورسی 44 میلیون دلار سود از بیت کوین کسب کرد

1402/08/14
جک دورسی 44 میلیون دلار سود از بیت کوین کسب کرد

طبق خبری که به دستمان رسیده است، جک دورسی 5.62 میلیارد دلار درآمد و 44 میلیون دلار سود بیت کوین در سه ماه سوم داشت! این شخص هیچ ضرری در ارز دیجیتال بیت کوین خود محتمل نشد و درآمد بیت کوین 43 درصد از کل درآمد آن را تشکیل می دهد. جک دورسی یکی از حامیان بزرگ ارز دیجیتال بیت کوین است که با توجه به بررسی های انجام شده، جک دورسی اقدام به خرید اتریوم نیز کرده است. به طور کلی، سبد سرمایه گذاری جک دورسی متشکل از ارز اتریوم و ارز بیت کوین است!
توجه داشته باشید که جک دورسی که مدیر عامل یک شرکت فین تک متمرکز بر بیت کوین است، گزارش درآمد سه ماهه سوم خودش را در 2 نوامبر منتشر کرد که یک سه ماهه سودآور و فراتر از انتظارات تحلیلگران را نشان داد. این شرکت در سه ماهه سوم سال 5.62 میلیارد دلار درآمد داشت که با رشد قابل توجه در Cash App و Square با 44 میلیون دلار سود در بیت کوین خود تقویت شود.
بهتر است بدانید جک دورسی در نامه ای از سهامداران، تمرکز و برنامه های آتی شرکت به ویژه با Square را به همراه معیارهای مالی کلیدی از سه ماهه سوم روشن کرد. این شخص گفت که این شرکت اجاره خرید مجدد یک میلیارد دلار سهام را برای جبران بخشی از کاهش غرامت مبتنی بر سهام داده است. در سه ماهه سوم سال 2023، شرکت بلاک سود ناخالص 1.90 میلیارد دلاری ایجاد کرد که 21 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. از طرف دیگر، سرویس پرداخت موبایلی Cash App سود ناخالص 984 میلیون دلاری را به همراه داشت که 27 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و Square سود ناخالص 899 میلیون دلاری، 15 درصد افزایش داشت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد جک دورسی 44 میلیون دلار سود از بیت کوین کسب کرد
سوال امنیتی :5+78 = ?