چرا مدیر سرمایه گذاری Fidelity بیت کوین را طلا می داند؟

نوشته شده در : 1402/08/15

طبق عقیده مدیر سرمایه گذاری Fidelity بیت کوین شبیه طلا است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا خرید بیت کوین مانند خرید طلا ارزش دارد؟ چرا جورین تایمر معقتد است بیت کوین نوعی طلا است؟ چرا جورین تایمر منحنی پذیرش بیت کوین را مانند منحنی پذیرش تلفن های همراه می داند؟ آیا ارز بیت کوین می تواند گزینه خوبی برای محافظت از تورم باشد؟
بازار کریپتوکارنسی متشکل از رمز ارزهای زیادی است که معروف ترین آن ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) است که جای رشد بالایی دارد و شما می توانید با سرمایه گذاری روی این رمز ارز سود زیادی کسب کنید. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در سال 2009 راه اندازی شد و به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می شود. از نظر جورین تایمر، مدیر سرمایه گذاری Fidelity، بیت کوین همانند طلا است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره شباهت بیت کوین با طلا برای شما ارائه کنیم و به بررسی نظر جورین تایمر درباره بیت کوین بپردازیم.

بیت کوین شبیه طلا است!

حمایت از بیت کوین

جورین تایمر که مدیر سرمایه گذاری شرکت Fidelity Investments و یکی از چهره های تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال است، معقتد است بیت کوین مانند طلا ارزش سرمایه گذاری بالایی دارد و می تواند گزینه خوبی برای فرار از تورم محسوب شود. به طور کلی، این شخص بینش های خوبی درباره پتانسیل ارز دیجیتال بیت کوین ارائه کرده است و بیت کوین را طلای دیجیتال معرفی کرد. افراد زیادی با توجه به نظر جورین تایمر، به سمت بیت کوین روی آوردند و اقدام به خرید بیت کوین و سرمایه گذاری روی این رمز ارز کردند. حمایت این دسته از افراد جز عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین میباشد.
توجه داشته باشید که جورین تایمر به این موضوع اشاره کرد که نمودار پذیرش ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) در سال 2020 مانند نمودار پذیرش گوشی های هوشمند در دهه 80 و 90 است. این شخص معتقد است که بیت کوین از سال 2020 تا الان پیشرفت چندانی نکرده است و لازم است پیشرفتی کند. از آنجایی که جورین تایمر بیت کوین را یک ارز برتر برای سرمایه گذاری محسوب می کند، بیت کوین زیادی خریداری کرده است و به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان ارز بیت کوین شناخته می شود.

نوسانات بیت کوین؛ خوب یا بد؟!

حمایت از بیت کوین

بهتر است بدانید جورین تایمر یک پست دیگر در شبکه اجتماعی X منتشر کرد و نوسانات ارز دیجیتال بیت کوین را در مقایسه با سایر دارایی های مالی مقایسه کرد. ابتدا جورین تایمر نمودار ریسک-پاداش را برای دوران همه گیری و بعد از همه گیری از سال 2020 تا امسال به اشتراک گذاشت. به نظر می رسید SPX بهترین ریسک پاداش را با بادهی نزدیک به 24 درصد ارائه می دهد. سپس این شخص نمودار دیگری را به اشتراک گذاشت که این بار شامل بیت کوین بود. مهم ترین ارز دیجیتال بازار به طور چشمگیری از بقیه رمز ارزها متمایز بود. چون معتقد است بیت کوین در دنیای متفاوتی قرار دارد و بازدهی 58 درصدی دارد.
به نظر می رسد که نوسانات بالای بیت کوین به این بازده کمک کرده است، چون تایمر اشاره کرد که ریزش های قابل توجه ارز دیجیتال نیز با سودهای بزرگی همراه است. این شخص برای رسیدن به هدف خود، نمودار دیگری را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده افت و صعود است که طبقات مختلف دارایی به ترتیب از بالاترین و پایین تری سطح خود در 2 سال گذشته تجربه کرده اند. به طور کلی، زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است و می توان آینده درخشانی را برای ارز بیت کوین(Bitcoin) تصور کرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره نوسانات ارز دیجیتال بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی نظر جورین تایمر درباره بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفتیم، جورین تایمر که مدیر سرمایه گذاری Fidelity است، بیت کوین را به طلا تشبیه کرده است. این شخص در پستی که در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است، نمودار پذیرش بیت کوین را شبیه به منحنی پذیرش تلفن های همراه در دهه 80 و 90 دانست. جورین تایمر معتقد است بیت کوین می تواند گزینه خوبی برای محافظت از تورم باشد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا مدیر سرمایه گذاری Fidelity بیت کوین را طلا می داند؟
سوال امنیتی :9+98 = ?