واکنش بازار کریپتو به حکم سام بانکمن فرید

واکنش بازار کریپتو به حکم سام بانکمن فرید

نوشته شده در : 1402/08/13

بهتر است بدانید بازار ارزهای دیجیتال نسبت به حکم سام بانکمن فرید واکنش نشان داده است و قیمت رمز ارزها تحت تاثیر قرار گرفتند. با محکومیت سام بانکمن فرید دیروز در دادگاه فدرال درباره 7 مورد کلاهبرداری، به نظر می رسد حماسه طولانی مدت صرافی ارز دیجیتال FTX که یک صرافی ارز دیجیتال بود؛ در حال پایان است. الان این سوال برای شما پیش می آید که این حکم چه تاثیری بر آینده ارزهای دیجیتال می گذارد؟ آیا لکه ای ماندگار بر شهرت کریپتو ایجاد می کند و به شرکت ها اجازه نمی دهد تا کاربران را درباره شایستگی رمز ارزها متقاعد کنند؟
FTX که یکی از بهترین صرافی های خارجی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بود، نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد و اعلام ورشکستگی کرد. توجه داشته باشید که سام بانکمن که در پشت پرده صرافی FTX فعالیت می کرد، در دادگاهی که برگزار شد، محکوم شد و بازار کریپتو نسبت به این حکم واکنش نشان داد.
کوین دسک(CoinDesk) برای اظهار نظر با چندین ناظر قدیمی ارزهای دیجیتال تماس گرفت و چندین نقل قول را نیز به صورت ناخواسته دریافت کرد. پل برودی نیز که رئیس بلاک چین در EY است، در رابطه با حکم سام بانکمن فرید و واکنش بازار ارزهای دیجیتال گفت:
این یک لحظه فوق العاده برای ارزهای دیجیتال است. مسئولیت پذیری و این احساس که بازیگران بد مجازات می شوند، نه فقط برای جلوگیری از کلاهبرداری ها، بلکه برای ایجاد اعتماد به نفس به کسانی که با صداقت عمل می کنید، باید بدانید که رقابت در یک زمین بازی برابر خواهد بود و یکپارچگی چیزی نیست که شما را در برابر یک نقطه ضعف رقابتی قرار می دهد.
ورشکستگی صرافی FTX در سال گذشته باعث شد تا قیمت ارزهای دیجیتال ریزش قابل توجهی را تجربه کنند. در حال حاضر نیز سام بانکمن که مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال FTX بود، در دادگاه محکوم شده است و به نظر می رسد بازار ارزهای دیجیتال نسبت به حکم سام بانکمن فرید واکنش نشان می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد واکنش بازار کریپتو به حکم سام بانکمن فرید
سوال امنیتی :1+48 = ?