آیا قیمت سیفمون با اتهامات سازمان SEC سقوط می کند؟

1402/08/13

سقوط 50 درصدی قیمت سیفمون به دلیل شکایت سازمان SEC؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا سقوط قیمت سیفمون روی خرید ارز دیجیتال تاثیر خواهد گذاشت؟ چرا کمیسیون SEC تیم توسعه دهنده سیفمون را متهم کرده است؟ ارز سیفمون در آینده چه رفتاری را می تواند انجام دهد؟ به نظر شما آیا سیفمون می تواند اتهامات خود را رفع کند؟ پروژه سیفمون چه جرایمی را مرتکب شده است؟ آیا دارندگان سیفمون اکنون در ضرر هستند؟
سیفمون یکی از انواع ارزهای دیجیتال در بازار است که افراد زیادی روی این رمز ارز سرمایه گذاری کرده اند. این رمز ارز در صرافی های کمی لیست شده است و مانند خرید بیت کوین نمی توانید آن را به راحتی از هر صرافی خریداری کنید. قیمت سیفمون تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. شکایت کمیسیون SEC نیز می تواند باعث شود تا قیمت سیفمون بیش از 50 درصد ریزش کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ارز دیجیتال سیفمون(Safemoon) برای شما ارائه کنیم، به بررسی شکایت SEC از سیفمون بپردازیم و سقوط 50 درصدی قیمت سیفمون را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با رمز ارز سیفمون(Safemoon)

ارز دیجیتال سیفمون

سیفمون(Safemoon) یکی از انواع ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو است که شما مبتنی بر امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای(DeFi) است که موفق شده از زمان راه اندازی تا کنون سرمایه زیادی را جذب کند. ولی بهتر است بدانید اخیرا با حواشی روبرو شده است و سازمان SEC تیم توسعه ارز سیفمون را متهم کرده است. بنابراین، اگر قصد خرید سیفمون را دارید، دست نگه دارید تا ببینید سیفمون چه واکنشی را نسبت به این شکایت نشان می دهد. به نظر می رسد سیفمون به دنبال انتشار این خبر بیش از 50 درصد ریزش کند.
ارز SFM توکن بومی پلتفرم سیفمون است. هدف اصلی پلتفرم سیفمون مانند سایر پروتکل های دیفای، فراهم کردن قابلیت استیکینگ است. توجه داشته باشید که سیفمون ادعا می کند برای مشکلات امنیتی مانند راگ پول، پولشویی، حملات سایبری و.... راه حل هایی دارد و سعی می کند تا با این مشکلات مقابله کند. به نظر می آمد این پلتفرم به درستی کار می کند، ولی در حال حاضر مشخص شده است که تیم توسعه دهنده سیفمون عملکرد درستی نداشتند و اکنون شکایتی بر علیه پروژه سیفمون مطرح شده است.

شکایت SEC از تیم توسعه دهنده سیفمون

پروژه ارز دیجیتال سیفمون(Safemoon) که سروصدای زیادی به پا کرده بود، اکنون توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا متهم شده است و قرار است خسارت های وارد شده به کاربران را جبران کند. از جمله افرادی که در این جرم نقش داشتند، می توان به کایل ناگی(خالق سفمون)، جان کارونی(مدیر عامل شرکت) و توماس اسمیت(مدیر ارشد فناوری) اشاره کرد. سازمان SEC اعلام کرده است که این افراد یک طرح تقلبی بزرگی شامل فروش تثبیت نشده ارز سیفمون را ترتیب داده اند که در این طرح دارایی خیلی از کاربران به سرقت برده شده است.
بر اساس متن این شکایت نامه، متهمان به جای ارائه سود وعده داده شده و بالا بردن قیمت سیفمون، میلیاردها دلار سرمایه بازار ارزهای دیجیتال را از بین بردند، دارایی های سرمایه گذاران را اختلاس کردند و بیشتر از 200 میلیون دلار از ارزهای دیجیتال را برای استفاده شخصی برداشت کردند. در رابطه با این موضوع، دیوید هیرش، رئیس بخش ارزهای دیجیتال و سایبری بخش اجرای SEC، به نیاز به احتیاط در امور مالی غیرمتمرکز تاکید کرده است. یکی از سوالاتی که اکثر افراد تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال از خود پرسیده اند این است که ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟ برای پاسخ به این سوال مقاله مربوط به آن را در سایت مطالعه کنید.

قیمت سیفمون بیش از 50 درصد سقوط می کند!

توجه داشته باشید که قیمت سیفمون(SFM) به پایین ترین قیمت معامله از زمان عرضه سقوط می کند. بعد از افشای اخیر این خبر، ارز دیجیتال سیفمون ریزش قابل توجهی را تجربه کرد و بیشتر از 52 درصد سقوط کرد. در حال حاضر این توکن با قیمت 0.00009142 دلار خرید و فروش می شود که پایین ترین قیمت معاملاتی این رمز ارز از زمان عرضه آن در سال 2022 است. این کاهش قابل توجه بیشتر از 72 درصدی در سال گذشته، به شدت قضیه تاکید می کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ارز دیجیتال سیفمون(Safemoon) برای شما ارائه کنیم، به بررسی شکایت کمیسیون SEC از ارز سیفمون بپردازیم و سقوط قیمت سیفمون را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال سیفمون یکی از پروژه های کریپتویی است که سروصدای زیادی به پا کرده است که در حال حاضر سازمان SEC تیم توسعه دهنده این رمز ارز را متهم کرده است. همین خبر باعث شده است تا قیمت سیفمون ریزش قابل توجهی را تجربه کند و به پایین ترین سطح قیمتی خودش برسد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا قیمت سیفمون با اتهامات سازمان SEC سقوط می کند؟
سوال امنیتی :7+61 = ?