بیش از 450 میلیون دلار بازگشایی توکن در نوامبر اتفاق خواهد افتاد

بیش از 450 میلیون دلار بازگشایی توکن در نوامبر اتفاق خواهد افتاد

نوشته شده در : 1402/08/12

با توجه به خبری که اخیرا به دستمان رسیده است، در نوامبر سال 2023 تقریبا 450 میلیون دلار توکن آزادسازی می شود. اگر این مقدار توکن آزادسازی شود، می تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت ارزهای دیجیتال و خرید ارز دیجیتال بگذارد. به عبارت دیگر، آزادسازی توکن قیمت رمز ارزها را بالا و پایین می کند.
بازار رمز ارزها قرار است در ماه نوامبر 2023 بازگشایی توکن های زیادی را تجربه کند و پروژه هایی مانند آپتوس(APT)، آوالانچ(AVAX) و هش فلو(HFT) پیشرو هستند. پیش بینی می شود که این قفل ها بیش از 320 میلیون دلار توکن منتشر می کنند که در مجموع 450 میلیون دلار قرار است در ماه آینده وارد بازار کریپتو شود. چنین نسخه های قابل توجهی می توانند اثرات بالقوه و بلند مدتی را روی قیمت ارزهای دیجیتال و در دسترس بودن این دارایی ها داشته باشند.  اگر می خواهید توضیحاتی درباره توکن(Token)کسب کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله توکن چیست؟ را مطالعه کنید.
توجه داشته باشید که آزادسازی توکن رویدادی است که در آن توکن های قفل شده قبلی برای معاملات در دسترس قرار می گیرن و معمولا عرضه در گردش ارز دیجیتال را افزایش می دهند. رویدادهای آزادسازی توکن لحظات مهمی برای پروژه های کریپتویی هستند، چون می توانند نشان دهنده بلوغ و مرحله جدیدی از پویایی بازار ارزهای دیجیتال باشند. انتظار می رود ارز دیجیتال آپتوس یک بلاک چین لایه 1 که توسط مدیران با سابقه متا به وجود آمده است، مهم ترین آزادسازی توکن را از نظر ارزش بازار داشته باشد و 24.8 میلیون توکن APT را عرضه بازار کند که در حال حاضر تقریبا 165.6 میلیون دلار به قیمن امروزه را نشان می دهد.
نکته قابل توجه این است آزاد شدن قفل توکن ها، قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است قیمت رمز ارزها را برای کوتاه مدت پایین بیاورد. ولی در نظر داشته باشید که توکن های زیادی عرضه بازار می شوند و توسط معامله گران خریداری می شوند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیش از 450 میلیون دلار بازگشایی توکن در نوامبر اتفاق خواهد افتاد
سوال امنیتی :4+37 = ?