MicroStrategy در مجموع بیش از 4 میلیارد دلار بیت کوین دارد

MicroStrategy در مجموع بیش از 4 میلیارد دلار بیت کوین دارد

نوشته شده در : 1402/08/11

طبق خبری که به تازگی منتشر شده است، مایکرواستراتژی(MicroStrategy) در سه ماهه سوم 2023 به ارزش 167 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است و در مجموع بیشتر از 4 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا ابتدا این خبر را به طور کامل مطالعه کنید و آدرس کیف پول بیت کوین مایکرواستراتژی را زیر نظر بگیرید.
اندرو کانگ که مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری مایکرواستراتژی است در گفتگوی اخیر خودش گفت که ما مجموع دارایی های بیت کوین خودمان را به 158400 بیت کوین افزایش دادیم و از پایان سه ماهه دوم 6067 بیت کوین به سبد سرمایه گذاری خودمان اضافی کردیم. تعهد ما به خرید و نگهداری بیت کوین، به خصوص با پس زمینه امیدوارکننده افزایش پذیر سازمانی بالقوه، همچنان قوی است. این شرکت روش های ارزیابی متفاوتی را برای ارزهای دیجیتال بیت کوین(BTC) خود اعمال کرده است.
علاوه بر این، ارزش کل بازار رمز ارزها را تا 30 سپتامبر 4.277 میلیارد دلار گزارش کرد. مبنای هزینه اصلی یعنی قیمت خرید را 4.681 میلیارد دلار اعلام کرد. این شرکت همچنین ارزش دفتری خیلی پایینی را به میزان 2.54 میلیارد دلار گزارش کرد که شامل ضرر انباشته کاهش ارزش 2.230 میلیارد دلار است.
مایکرواستراتژی درباره خرید 6067 واحد ارز دیجیتال بیت کوین خود از پایان سه ماهه دوم تا الان گفت که این مبلغ در مجموع 167 میلیون دلار یا 27531 دلار به ازای هر بیت کوین ارزش دارد. مایکل سیلر که رئیس اجرایی مایکرواستراتژی است، به صورت جداگانه اظهار نظر کرده است که این شرکت تنها در ماه اکتبر 155 بیت کوین به ارزش تقریبی 5.3 میلیون دلار خریداری کرده است. در 27 اکتبر نیز مایکل سیلر تاکید کرد که بیت کوین از سال 2023 تا به امروز از سایر سرمایه گذاری های پرطرفدار بهتر است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد MicroStrategy در مجموع بیش از 4 میلیارد دلار بیت کوین دارد
سوال امنیتی :8+46 = ?