علت طوفان اخیر بیت کوین چیست؟ دیو وایزبرگر پاسخ می دهد

علت طوفان اخیر بیت کوین چیست؟ دیو وایزبرگر پاسخ می دهد

نوشته شده در : 1402/08/10

دیو وایزبرگر درباره طوفان اخیر بیت کوین نظراتی را ارائه کرده است! قیمت بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت حرکت صعودی خود را از دست بدهد، ولی در بازه های زمانی طولانی تر، احتمالا این رمز ارز رالی فعلی خودش را افزایش می دهد. بنابراین، اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، به بالا و پایین شدن های قیمت بیت کوین دقت کنید. حداقل، این بخشی از صحبت هایی است که دیو ویزبرگر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل CoinRoutes، ارائه دهنده ابزار معاملاتی نقدینگی و الگوریتمی برای بازار رمز ارزها صحبت کردیم!
در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین با ریزش 2 درصدی در 24 ساعت گذشته، با قیمت 34200 دلار خرید و فروش می شود. از آنجایی که به نظر می رسد حرکت صعودی در حال تمام شدن است، بعضی از تحلیلگران انتظار دارند که بیت کوین به منطقه حمایت بحرانی در محدود 33000 هزار دلار برگردد. اگر خریداران بیت کوین بخواهند از اصلاح قیمت زیاد جلوگیری کنند، این حمایت باید حفظ شود.
دیو ویزبرگر که مدیر عامل سایت CoinRoutes است، گفته که در پشت چشم انداز اقتصاد کلان فعلی، بیت کوین به عنوان یک دارایی مالی جهانی، ذخیره ارزش مرتبط شده است. ویزبرگر نظر خودش را درباره روند صعودی ارزهای دیجیتال و تاثیر بازار نقدی بر رشد فعلی به اشتراک گذاشته است.
دیو ویزبرگر در طی گفتگوی اخیر خود به درگیری اسرائیل با حماس، ساختار بازار فعلی و دلایل ایجاد طوفان بیت کوین اشاره کرد. این چیزی است که این شخص گفته است:
با شرایط حساس در اسرائیل، تورم بالا و صحبت درباره یک رکود اقتصادی بالقوه، چشم انداز اقتصاد کلان فعلی چگونه بر قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد؟!
دیو ویزبرگر گفت که فکر می کنیم راحت ترین راه برای بررسی این موضوع این است که وقتی در دولت هستید، نقل قول معروف رام امانوئل را درک کنید و هیچ وقت اجازه ندهید یک وضعیت اضطراری خوب از بین رود. حقیقت این است که من فکر نمی کنم فدرال رزرو و خزانه داری دیگر انتخاب های زیادی داشته باشد. واقعا تنها یک راه برای خروج از محیط کلان فعلی به معنای واقعی وجود دارد. آنها به طور موثر دو انتخاب دارند. انتخاب اول این است که دیوانه وار مالیات را کاهش دهند و انتخاب دوم این است که رویکرد ژاپنی را انتخاب کنید، یعنی مدیریت منحنی بازدهی برای اجازه دادن به دولت برای ادامه کار و لگد زن قوطی به سمت پایین تا بعدا مشکل شخص دیگری باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد علت طوفان اخیر بیت کوین چیست؟ دیو وایزبرگر پاسخ می دهد
سوال امنیتی :9+40 = ?