دراکن میلر می گوید: من صاحب بیت کوین نیستم، ولی باید باشم

دراکن میلر می گوید: من صاحب بیت کوین نیستم، ولی باید باشم

نوشته شده در : 1402/08/09

دراکن میلر می گوید، من صاحب بیت کوین(Bitcoin) نیستم، ولی باید باشم! به نظر می رسد دراکن میلر قصد خرید بیت کوین را دارد و می خواهد روی این رمز ارز سرمایه گذاری کند. طبق خبری که به دستمان رسیده است، استنلی دراکن میلر، سرمایه گذار افسانه ای بیت کوین، طی مصاحبه ای با پل تودور جونز، مدیر صندوق سرمایه گذاری، ارز دیجیتال بیت کوین را به دلیل ایجاد برند خود تشویق می کند!
توجه داشته باشید که دراکن میلر یا میلیاردر آخرین افکار خودش را درباره ارز دیجیتال بیت کوین در مصاحبه ای در 30 اکتبر با پل تودور جونز به اشتراک گذاشت، جایی که اون مقایسه هایی بیت کوین بیت کوین و طلا به عنوان ذخیره ارزش انجام داد. دراکن میلر قبلا بیت کوین داشت. با این حال، در مصاحبه ای در سپتامبر 2022 اون فاش کرد که با توجه به اعمال اقدامات سخت گیرانه بانک های مرکزی آن را فروخته شد.
دراکن میلر در سال 1981 شرکت Duquesne Capital Management در سال 2010 تعطیل کرد. در این مدت اون به طور متوسط سالانه 30 درصد بازدهی داشت و هیچ وقت یک سال کاهشی را تجربه نکرد. فلسفه سرمایه گذاری اون حول محور نگه داشتن گروهی از سهام طولانی، تعدادی از سهام کوتاه و استفاده از اهرم برای معامله آتی در زمان های صعودی و نزولی بازارها بود. اون همچنین فناوری بلاک چین را ستود و پیش بینی کرد که یک سیستم مبتنی بر دفتر کل می تواند جایگزین دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهان در آینده شود.
در سال 2021، دراکن میلر در طی مصاحبه ای گفته بود که ارز دیجیتال اتریوم مانند مای اسپیس، قبل از فیسبوک است و پیش بینی کرد که ارز دیجیتال اتر در نهایت بر بیت کوین غلبه می کند و می تواند به عنوان برترین ارز دیجیتال بازار کریپتو شناخته شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دراکن میلر می گوید: من صاحب بیت کوین نیستم، ولی باید باشم
سوال امنیتی :5+65 = ?