آیا زمان خروج از بیت کوین(BTC) فرا رسیده است؟

نوشته شده در : 1402/08/11

پیش بینی قیمت 8 هزار دلاری برای بیت کوین؛ آیا زمان خروج از بیت کوین(Bitcoin) فرا رسیده است؟ چه زمانی اقدام به خرید بیت کوین کنیم؟ چرا تحلیلگر مشهور بازار سقوط قیمتی را برای بیت کوین پیش بینی کرده است؟ این تحلیل در چه تاریخی منتشر شده است؟ به نظر شما آیا بیت کوین دوباره ریزش می کند؟ قدرت خریداران در حال کاهش است؟ بیت کوین تا کدام نقطه ریزش می کند؟
بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که بیت کوین نیز یکی از رمز ارزها برتر در بازار است که به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده دنیا شناخته می شود. بیت کوین پتانسیل زیادی برای رشد دارد و خیلی از افراد و شرکت ها به آینده بیت کوین خوشبین هستند. شما می توانید با سرمایه گذاری و خرید بیت کوین برای بلند مدت، سود زیادی کسب کنید و سرمایه خودتان را افزایش دهید. یکی از تحلیلگران بازار پیش بینی می کند که بیت کوین محکوم به ریزش قیمت است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، زمان خروج بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم و به بررسی پیش بینی قیمت 8 هزار دلاری برای بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی بیت کوین(BTC)

پیش بینی ریزش بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) هم اکنون در قیمت 34250 هزار دلار خرید و فروش می شود و معامله گران انتظار دارند که بیت کوین می تواند به رشد اخیر خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتر نیز برسد. ولی برخی از تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که روند صعودی بیت کوین تمام شده است و یک ریزش سنگین قیمت در انتظار بیت کوین است. یکی از این تحلیلگران برای اولین بار پیش بینی خودش را در تاریخ 22 اکتبر در پلتفرم تریدینگ ویو(TradingView) منتشر کرد و دقیقا در زمان شروع روند صعودی بیت کوین گفت که بیت کوین نمی تواند به ناحیه 31 هزار دلار برسد و از همینجا روند نزولی شروع می شود و قیمت پایین می آید.
همانطور که در جریان هستید، اینجوری نشد و قیمت بیت کوین به رشد خود ادامه داد و توانست به مرز 35 هزار دلار نزدیک شود. با این حال، این تحلیلگر نظر خودش را تغییر نداد و تحلیل خودش را آپدیت کرد و دوباره گفت بیت کوین محکوم به ریزش قیمتی است و قطعا بیت کوین قیمت های پایین تری را می بیند.
بعضی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار معقتد هستند که بیت کوین(BTC) همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد و قیمت این رمز ارز بالا می رود. تحلیلگر گفته است که این افزایش قیمت چیزی جز یک تله گاوی نیست و قیمت رمز ارزها به شدت پایین می آید.

آیا قیمت بیت کوین می تواند یک ریزش بزرگی را تجربه کند؟

پیش بینی ریزش بیت کوین

هیچ چیزی در بازار ارزهای دیجیتال قطعی نیست و کسی نمی تواند به صورت قطعی بگوید که قیمت بیت کوین بالا می رود یا ریزش می کند. با این حال، یکی از تحلیلگران بازار معتقد است که قیمت بیت کوین نمی تواند به رشد اخیر خود ادامه دهد و یک ریزش بزرگ قیمتی در انتظار بیت کوین است. ولی بیشتر معامله گران بازار معقتد هستند که صعود بیت کوین همچنان ادامه دارد و می توانند از این افزایش قیمت سود کسب کنند.
این انتظار نزولی پایدار از سمت تحلیلگر باعث شد تا پوزیشن های فروش از 34 هزار دلار به 35 هزار دلار افزایش پیدا کنند. در پستی که در شبکه اجتماعی X منتشر شده است، آمده که کمی از اوج فاصله گرفتیم و تا الان با شکست ساختار اولیه روند صعودی روبرو شدیم. احتمال دارد که ما اینجا را از دست دهیم و این فقط یک عقب نشینی است. ممکن است روند صعودی بیت کوین تمام شود و بیت کوین به سمت قیمت های پایین تری حرکت کند. با در نظر گرفتن ریسک کاهش شدید قیمت بیت کوین، امن ترین روش های نگهداری بیت کوین کدام است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت فعلی بیت کوین را تجزیه و تجلیل کنیم و ریزش بزرگ قیمت بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین در هفته گذشته وارد یک روند صعودی شده است و تریدرها انتظار دارند بیت کوین(BTC) به روند صعودی خود ادامه دهد. با این حال یکی از تحلیلگران بازار پیش بینی کرده است که بیت کوین نمی تواند به رشد خود ادامه دهد و قطعا ریزش می کند و زمان خروج از بیت کوین فرا رسیده است.

 


نظرات کاربران در مورد آیا زمان خروج از بیت کوین(BTC) فرا رسیده است؟
سوال امنیتی :6+69 = ?