اگر بیت کوین 36 هزار دلار را رد کند، می تواند رشد بزرگی را تجربه کند؟

نوشته شده در : 1402/08/11

36 هزار دلار به عنوان مقاوت بیت کوین عمل می کند؛ به نظر شما بیت کوین می تواند این سطح را پشت سر بگذارد؟ آیا بیت کوین بتواند 36000 هزار دلار را پشت سر بگذارد، می تواند رشد بزرگی را تجربه کند؟ آیا قدرت خریداران در حال افزایش است؟ آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ تحلیلگران آینده بیت کوین را چگونه پیش بینی می کنند؟ چه زمانی باید نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنیم؟
ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) به عنوان پادشاه کریپتوکارنسی ها شناخته می شود و افراد زیادی روی این رمز ارز سرمایه گذاری کرده اند. عوامل زیادی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که شما با شناسایی این عوامل می توانید قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید و معاملات پرسودی انجام دهید. یا هم می توانید از پیش بینی های تحلیلگران برتر استفاده کنید و از نوسان قیمت بیت کوین سود کسب کنید. به همین دلیل ما می خواهیم توضیحاتی درباره تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم، به بررسی افزایش قدرت خریداران بیت کوین بپردازیم و رشد بزرگ قیمت بیت کوین(BTC) را مورد بررسی قرار دهیم.

چرا 36 هزار دلار مقاومت مهمی برای بیت کوین است؟

مقاومت بیت کوین

توجه داشته باشید که قیمت 36000 هزار دلار به عنوان یکی از مقاومت های مهم بیت کوین شناخته می شود و تریدرها و معامله گران این سطح قیمتی را زیر نظر خودشان گرفتند. همچنین طبق تجزیه و تحلیل یک تحلیلگر مشهور، زمانی که بیت کوین از محدوده 35750 دلار به 36000 هزار دلار می شکند، فروشنده ها باید برای هر 1 درصد حرکت صعودی، 20 میلیون دلار بیت کوین بخرند که در نهایت باعث افزایش قیمت ها می شوند. دلیل اینکه تریدرها مجبور هستند بیت کوین را در بازار نقدی بخرند یا فروشند به این بستگی دارد که آیا آنها گامای کوتاه یا بلند هستند.
از نظر فنی یا تکنیکالی، فشار گاما زمانی به وجود می آید که در خرید گزینه های خرید بیشتر می شوند و تریدرهای اختیار خرید که معمولا آنها بازارساز هستند، مجبور به خرید دارایی پایه در این مورد بیت کوین می شوند تا موقعیت های خودشان را پوشش دهند و باقی بمانند. با توجه به روندها و نمودار فعلی بیت کوین، به خصوص در نمودار روزانه، این ممکن است اتفاق بیفتد. یکی از سوالات در مورد آینده بیت کوین این است که تاثیر بیت کوین بر آینده بشریت چگونه خواهد بود؟

آیا قدرت خریداران بیت کوین در حال افزایش است؟

مقاومت بیت کوین

هفته گذشته خبرهای مثبتی درباره ETF یا صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس منتشر شد و قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها رشد قابل توجهی را تجربه کردند. بیت کوین توانست در هفته گذشته به سطح 35 هزار دلار برخورد کند. این افزایش قیمت ناشی از افزایش قدرت خریداران و گاوهای بازار بود. اگر قدرت خریداران همچنان بیشتر شود، بیت کوین می تواند به قیمت های بالاتری برسد. مقاومت های مهمی پیش روی بیت کوین قرار دارند که یکی از این مقاومت ها سطح قیمت 36 هزار دلار است. تحلیلگران برتر بازار پیش بینی های زیادی را درباره بیت کوین ارائه می کنند که همین پیش بینی ها و امید به آینده بیت کوین باعث شده است تا قدرت خریداران بیت کوین همچنان ادامه پیدا کند و تریدرها انتظار داشته باشند که قیمت بیت کوین دوباره بالا می رود.

آیا بیت کوین(BTC) می تواند رشد بزرگی را تجربه کند؟

یکی از تحلیلگران برتر بازار به اسم الکس تورن، پیش بینی کرده است که اگر ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بتواند قیمت 36000 هزار دلار را پشت سر بگذارد و کندل های سبز پرقدرتی را ثبت کند، می تواند رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند. به همین دلیل تریدرها و معامله گران انتظار دارند که قدرت خریداران بیت کوین همچنان زیاد شود و قیمت بیت کوین بالا رود. بیت کوین با مقاومت های زیادی روبرو است که سطح قیمتی 36 هزار دلار نیز به عنوان مقاومت کلیدی بیت کوین محسوب می شود که شکستن آن باید همراه با قدرت خریداران زیاد باشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم، به بررسی مقاومت 36000 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم و رشد بزرگ بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، قدرت خریداران بیت کوین همچنان در حال افزایش است و اگر بیت کوین بتواند قیمت 36 هزار دلار را پشت سر بگذارد، می تواند رشد قیمتی بزرگی را تجربه کند و دارندگان آن سود زیادی کسب کنند.

 


نظرات کاربران در مورد اگر بیت کوین 36 هزار دلار را رد کند، می تواند رشد بزرگی را تجربه کند؟
سوال امنیتی :9+64 = ?