جابجایی 80 میلیون دلار ارز دیجیتال توسط FTX و Alameda

نوشته شده در : 1402/08/11

جابجایی 80 میلیون دلار ارز دیجیتال توسط FTX و Alameda؛ آیا می خواهید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید این جابجایی ها به چه دلیلی انجام شدند؟ صرافی ارز دیجیتال FTX چه مقدار دارایی منتقل کرد؟ آیا این جابجایی ارزهای دیجیتال توسط این صرافی ارز دیجیتال تاثیری بر قیمت رمز ارزها گذاشته است؟
شرکت ها و صرافی های مختلفی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند و هر کدام از آنها استراتژی خاصی برای سرمایه گذاری دارند. از جمله از آنها می توان به صرافی ارز دیجیتال FTX و شرکت Alameda اشاره کرد. این دو شرکت توانستند در هفته گذشته مبلغ 80 میلیون دلار ارز دیجیتال را جابجا کنند که این جابجایی تاثیر قابل توجهی روی احساسات کاربران گذاشته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره جابجایی ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی جابجایی 80 میلیون دلار رمز ارز توسط FTX و Alameda بپردازیم.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال FTX

جا به جایی 80 میلیونی توسط صرافی FTX

صرافی ارز دیجیتال FTX یکی از انواع صرافی های رمزارز و یکی از پلتفرم های معاملاتی اوراق مشتقه و رمز ارزها بود که نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد و ورشکست شد. این صرافی تا سال 2021 دارای بیش از 1 میلیون کاربر ثبت نامی و میلیاردها دلار حجم معاملات به صورت روزانه بود. توجه داشته باشید که در این صرافی کاربران می توانستند دارایی های مشتقه را خرید و فروش کنند و از ابزارهای معاملاتی مختلف و منحصر به فردی می کردند. صرافی FTX توانست در دوران فعالیت خود، مشکل نقدینگی صرافی های ارز دیجیتال را برطرف کند.

آشنایی با شرکت سرمایه گذار Alameda

توجه داشته باشید که Alameda Research یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال است که توسط بنیانگذار صرافی FTX ایجاد شده است. این شرکت در بیشتر پلتفرم های اصلی بلاک چین و کسب و کارهای مبتنی بر آن سهام دارد. بیشتر شهرت شرکت سرمایه گذار Alameda زمانی اتفاق افتاد که در اوایل پروژه ارز دیجیتال سولانا این شرکت به مقدار قابل توجهی روی آن سرمایه گذاری کرد و بعد از بالا رفتن قیمت سولانا، سود زیادی کسب کرد. برای انجام معامله در صرافی های ارز دیجیتال لازم است نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال را بدانید

جابجایی 80 میلیون دلار رمز ارز توسط FTX و Alameda

جا به جایی 80 میلیونی توسط صرافی FTX

اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید و آدرس کیف پول های فعال را بررسی کنید، متوجه می شوید که صرافی FTX که از کار افتاده است و شرکت سرمایه گذاری Alameda در هفته قبل مقدار زیادی ارز دیجیتال جابجا کردند که ارزش این رمز ارزها تقریبا 80 میلیون دلار بود. جابجایی این مقدار ارز دیجیتال برای اولین بار مورد توجه شرکا نانسن قرار گرفت. شرکت نانسن طی تحقیقاتی اعلام کرد که صرافی ارز دیجیتال FTX ارزهای دیجیتال مختلفی مانند پالیگان، سولانا، متیک و... را به آدرس های دیگری انتقال داده است.
یکی دیگر از ردیاب های داده بلاک چین به اسم Lookonchain بروزرسانی ای را درباره فعالیت های انتقال اخیر آدرس های مرتبط با صرافی ارز دیجیتال FTX و شرکت Alameda ارائه کرد. همچنین در پستی که در شبکه اجتماعی X منتشر شده است، این پلتفرم فاش کرد که صرافی اف تی ایکس و آلامدا 20 میلیون دلار اضای از دارایی های ارز دیجیتال را در روز شنبه منتقل کردند که جمعا می توان گفت 80 میلیون ارز دیجیتال توسط صرافی ارز دیجیتال اف تی ایکس و شرکت سرمایه گذاری آلامدا جابجا شده است. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال را دارید، ابتدا این جابجایی را بررسی کنید و سپس بهترین زمان خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص دهید.
هدف از جابجایی 80 میلیون دلار ارز دیجیتال توسط صرافی FTX و Alameda مشخص نیست، باید منتظر ماند و دید که آیا آنها با روند ورشکستگی صرافی مرتبط هستند یا خیر.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره جابجایی ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی جابجایی 80 میلیون دلار رمز ارز توسط FTX و Alameda بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی اف تی اکس و شرکت آلامدا در هفته گذشته مقدار قابل توجهی ارز دیجیتال بین آدرس های مختلف جابجا کردند که همین جابجایی ها توجه پلتفرم نانسن را جلب کرد. همچنین افراد و معامله گران زیادی این جابجایی ارزهای دیجیتال را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که آیا این جابجایی ها مربوط به ورشکستگی صرافی FTX است یا نه.

 


نظرات کاربران در مورد جابجایی 80 میلیون دلار ارز دیجیتال توسط FTX و Alameda
سوال امنیتی :6+78 = ?