چرا حجم معاملات رمز ارزها به بالاترین سطح 8 ماهه خود رسیده است؟

نوشته شده در : 1402/08/09

افزایش حجم معاملات رمز ارزها به بالاترین سطح 8 ماهه؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا حجم معاملات کریپتو افزایش پیدا کرده است؟ بالا رفتن حجم معاملات ارزهای دیجیتال نشان دهنده چیست؟ آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ تاثیر رشد قیمت بیت کوین بر حجم معاملات رمز ارزها چیست؟ حجم معاملات روزانه بیت کوین در حال حاضر چقدر است؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از نوظهورترین بازارهای مالی است که مدام در حال نوسان است و تریدرها می توانند از این نوسانات قیمت سود کسب کنند. شما می توانید با زیر نظر گرفتن حجم معاملات ارزهای دیجیتال، بهترین زمان خرید بیت کوین و فروش آن را تشخیص دهید و معامله پرسودی انجام دهید. حجم معاملات اکنون به بالاترین سطح 8 ماه خود رسیده است که نشان دهنده افزایش قدرت خریداران است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تاثیر حجم معاملات در قیمت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش حجم معاملات رمز ارزها به بالاترین سطح 8 ماهه بپردازیم.

تاثیر حجم معاملات بر قیمت رمز ارزها

افزایش حجم معاملات ارز دیجیتال

حجم معاملات به میزان خرید و فروش یک ارز دیجیتال در تایم فریم مشخص گفته می شود. حجم معاملات می تواند به عنوان یکی از معیارهای اصلی برای تصمیم گیری برای خرید و فروش بیت کوین محسوب شود. همچنین حجم معاملات نشان دهنده میزان اعتبار یک پروژه کریپتو و صرافی ارز دیجیتال است. شما می توانید با حجم معاملات قدرت و روند بازار رمز ارزها را تشخیص دهید و معاملات پرسودی انجام دهید. به همین دلیل برخی از تریدرها و تحلیلگران حجم معاملات را مبنای خرید و فروش ارز دیجیتال قرار می دهند.
اگر نوسانات قیمت ارز دیجیتال با حجم معاملات بالا همراه باشد، نوسانات اعتبار بالایی دارند و می توانید از این نوسانات سود کسب کنید. البته شما باید سایر عوامل تاثیرگذار بر قیمت ارزهای دیجیتال را نیز زیر نظر بگیرید. شما می توانید با بررسی حجم معاملات، بهترین نقاط ورود و خروج معاملات را تشخیص دهید. یک بازار صعودی و مستعد رشد باید با حجم معاملات بالایی همراه باشد. مثلا اگر ارز دیجیتالی با حجم معاملات پایین، یهو رشد کند و حجم معاملات آن افزایش پیدا کند، می توان متوجه شد که قیمت این رمز ارز ممکن است در آینده رشد قابل توجهی را تجربه کند.

حجم معاملات کریپتو به بالاترین سطح 8 ماهه رسید.

افزایش حجم معاملات ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(BTC) در هفته گذشته توانست تا مرز 35000 هزار دلار رشد کند. به دنبال این افزایش قیمت، حجم معاملات ارزهای دیجیتال نیز رشد کرد و توانست به بالاترین سطح 8 ماهه خودش برسد. افزایش حجم معاملات کریپتو می تواند نشان دهنده شروع یک روند صعودی جدید باشد که یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین میباشد. همچنین حجم معاملات بالا نشان می دهد که علاقه به بیت کوین دوباره در حال افزایش است و خریداران تمایل دارند تا بیت کوین بخرند. حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هفته گذشته توانست از 1.184 تریلیون دلار به 1.312 تریلیون دلار برسد.
بیت کوین در حال حاضر نزدیک سطح مقاومتی خود در حدود 35000 هزار قرار دارد. در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین با قیمت 34200 دلار معامله می شود که همچنان در بازه زمانی 7 روزه 11.48 درصد افزایش پیدا کرده است. در حالی که به نظر می رسد قیمت ها به سمتی حرکت می کنند، ولی همچنان انتظار می رود که رشد قیمت بیت کوین ادامه پیدا کند و بیت کوین بتواند به قیمت های بالاتری برسد. برخی از تحلیل گران پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند در هفته بعدی از سطح 35000 هزار دلار عبور کند و حجم معاملات دوباره افزایش پیدا کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تاثیر حجم معاملات در قیمت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش حجم معاملات رمز ارزها به بالاترین سطح 8 ماهه بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین در هفته گذشته توانست رشد قیمتی فوق العاده ای را تجربه کند و به دنبال این رشد قیمت، حجم معاملات کریپتو نیز افزایش پیدا کرد و توانست به بالاترین سطح 8 ماهه خود برسد. افزایش حجم معاملات ارزهای دیجیتال می تواند نشان دهنده افزایش دوباره علاقه به خرید بیت کوین باشد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا حجم معاملات رمز ارزها به بالاترین سطح 8 ماهه خود رسیده است؟
سوال امنیتی :2+60 = ?