آیا بیت کوین می تواند قیمت 34 هزار دلار را حفظ کند؟

آیا بیت کوین می تواند قیمت 34 هزار دلار را حفظ کند؟

نوشته شده در : 1402/08/07

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بار توانست سطح 34000 هزار دلاری را پس بگیرد. به نظر شما آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ احتمالا ETF بیت کوین به زودی تایید شود. به همین دلیل تحلیلگران پیش بینی می کنند که بیت کوین می تواند قیمت 34 هزار دلار را حفظ می کند و می تواند با قدرت زیادی به سمت مقاومت های خود حمله کند و آنها را به سمت بالا بشکند.
به بررسی پیش بینی های تحلیلگران برتر بازار نیاز است تا آینده بیت کوین و سایر رمز ارزها مشخص شود. بهتر است بدانید، در پستی که در پلتفرم X منتشر شده است، مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم معاملاتی MN Trading اعلام کرد که ارز دیجیتال بیت کوین در حال مبارزه با 34700 دلار به عنوان مقاومت است و اگر از این محدوده خارج شود، بیت کوین می تواند تا سطح 37000 تا 38000 هزار دلار افزایش پیدا کند و دارندگان این رمز ارز سود کسب کنند.
علاوه بر این، به نظر می رسد که مدیر عامل پلتفرم معاملاتی MN Trading پیشنهاد می کند که قیمت 32600 دلار و 33100 دلار حمایت های مهم ارز دیجیتال بیت کوین هستند که باید آنها را زیر نظر گرفت، چون اگر به سمت پایین شکسته شوند، بیت کوین دوباره ریزش می کند. یکی دیگر از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال نیز پیش بینی می کند که بیت کوین هنوز می تواند تا 36 هزار دلار افزایش پیدا کند.
نزدیک شدن به رویداد نصف شدن بیت کوین، هاوینگ به یکی از معیارهای مهم در پیش بینی قیمت بیت کوین تبدیل شده است. در همین راستا CryptoCon تحلیلگر ارزهای دیجیتال اشاره کرد که باندهای تجمعی 2 ساله MVRV نشان می دهند که مشکلات قبل از نصف شدن اتفاق افتاده است. بنابراین، شما نیز باید منتظر هاوینگ بیت کوین باشید و ببینید که واکنش بیت کوین به این رویداد جگونه خواهد بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند قیمت 34 هزار دلار را حفظ کند؟
سوال امنیتی :8+89 = ?