یکی از متریک های بیت کوین قیمت 60 هزار دلاری را نشان می دهد

1402/08/06
یکی از متریک های بیت کوین قیمت 60 هزار دلاری را نشان می دهد

با توجه به تحلیل هایی که انجام شده است، یکی از متریک ها نشان دهنده صعود دوباره بیت کوین(BTC) است. به نظر شما آیا قیمت بیت کوین دوباره می تواند به 60000 هزار دلار برسد؟ اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا این مطلب را مطالعه کنید تا معامله پرسودی داشته باشید.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(Bitcoin) در محدوده بحرانی 34000 هزار دلاری ثابت است و به پتانسیل صعودی زیادی نیاز دارد. با این وجود، تحلیلگران برتر بازار نمی دانند که آیا سرنخ ها نشان دهنده صعود بیت کوین هستند یا بیت کوین به 20000 هزار دلار برمی گردد؟!
یکی از تحلیلگران برتر بازار قیمت 45000 هزار دلار برای برای بیت کوین هدف قرار داده است و آن نزدیک تر از چیزی است که به آن فکر می کنید. تا زمان انتشار این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین با حرکتی جانبی در 24 ساعت گذشته با قیمت 34150 هزار دلار خرید و فروش می شود. این رمز ارز در هفته گذشته 15 درصد سود را ثبت کرد و همچنان از نظر ارزش بازار در رتبه اول بازار قرار دارد.
داده های به دست آمده از پلتفرم تحلیلی Mempool.Space افزایش فعالیت زنجیره ای در شبکه بیت کوین را نشان می دهد. به عبارت دیگر، این سایت نشان می دهد که تعداد آدرس های بیت کوین و تعداد تراکنش ها انجام شده در شبکه در حال افزایش است که می تواند به عنوان سیگنال خرید محسوب شود. این افزایش در فوریه 2023 اتفاق افتاد، زمانی که تراکنش های بیت کوین به بالای 50 مگابایت مجازی رسید.
علاوه بر افزایش فعالیت ها در شبکه بیت کوین، می توان شاهد کاهش متریک در طول بازار نزولی بود و نتیجه گرفت که بازارهای صعودی فعالیت بالایی را ثبت می کنند. در مقابل نیز بازار نزولی فعالیت کاربران کمتری را ثبت می کند و به طور کلی معاملات آنها ارزان تر است. با این حال، برخلاف سال های 2017 و 2021 امسال این اکوسیستم شاهد اجرای توکن های غیرمثلی یا همان NFT و اپلیکیشن های کاربردی جدید بود که این معیارها را تقویت می کردند. بنابراین، تعیین اینکه آیا رالی فعلی می تواند به سطوح مشابهی نسبت به سال های گذشته برسد، سخت تر است. چون اکوسیستم BTC DeFi کاربران زیادی را جذب می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یکی از متریک های بیت کوین قیمت 60 هزار دلاری را نشان می دهد
سوال امنیتی :1+78 = ?