تاثیر انتقال سنگین نهنگ های اتریوم بر روند صعودی ETH

1402/08/07

نهنگ های اتریوم بخشی از توکن های خودشان را به صرافی بایننس انتقال دادند که همین مسئله می تواند روند صعودی اتریوم را تضعیف کند! شما اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید جابجایی نهنگ های ارز اتریوم را زیر نظر بگیرید و بدانید که نهنگ ها چه تاثیری بر قیمت اتریوم و سایر رمز ارزها می گذارند. به نظر شما انتقال سنگین نهنگ های اتریوم می تواند خطری برای روند صعودی ETH باشد؟
به افراد یا مجموعه هایی که تعداد زیادی ارز دیجیتال در اختیار دارند، نهنگ کریپتو گفته می شود که می توانند با جابجایی مقدار زیاد رمز ارزهای خود، تاثیر قابل توجهی روی قیمت ارزهای دیجیتال بگذارند. افرادی در بازار وجود دارند که به عنوان نهنگ های اتریوم شناخته می شوند که مقدار زیادی اتریوم در اختیار دارند. با بررسی هایی می توان متوجه شد که یکی از نهنگ های اتریوم بخش زیادی از اتریوم های خودش را به صرافی بایننس انتقال داده است. به همین دلیل می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره انتقال اتریوم به صرافی بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر انتقال سنگین نهنگ های اتریوم بر روند صعودی ETH بپردازیم.

آشنایی با نهنگ های ارز دیجیتال اتریوم

نهنگ های اتریوم

نهنگ اتریوم به افراد یا شرکت هایی گفته می شود که مقدار زیادی اتریوم(ETH) در اختیار دارند و می توانند با انتقال بخشی از دارایی های خودشان روی قیمت اتریوم تاثیر بگذارند. اتریوم یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که افراد زیادی روی بیت کوین سرمایه گذاری کردند و می توانند از نوسانات و تغییرات قیمت ارز دیجیتال اتریوم سود کسب کنند. شما اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید حرکات نهنگ های اتریوم را در نظر داشته باشید و با بتوانید با جابجایی اتریوم ها توسط نهنگ ها سیگنال های خرید و فروشی را دریافت کنید.
توجه داشته باشید که یک یا چند نهنگ اتریوم، می توانند با تحرکاتی قیمت اتریوم را بالا و پایین کنند. بنابراین، شما باید حرکات نهنگ های اتریوم را بررسی کنید و بدانید که نهنگ ها چه تاثیری بر قیمت اتریوم می گذارند. نهنگ های اتریوم به راحتی قابل شناسایی نیستند. فعالیت و معاملات نهنگ های اتریوم با ظرافت بالایی انجام می شوند که افراد باتجربه در حوزه کریپتو نیز نمی توانند نهنگ های اتریوم را شناسایی کنند و بعد از انجام معامله و تاثیر گذاشته شده، نهنگ های اتریوم را تشخیص می دهند و متوجه می شوند نهنگ معامله ای انجام داده است. در اینجا سوالی که شاید برای خیلی از ایرانی ها پیش بیاید این است که آیا اتریوم در ایران قانونی است؟

تاثیر انتقال سنگین نهنگ های اتریوم بر روند صعودی ETH

نهنگ های اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم در هفت روز گفته توانسته 12 درصد رشد قیمتی را تجربه کند. ممکن است حرکات و انتقال های سنگین نهنگ های اتریوم، روند صعودی اتریوم را تضعیف کنند. یکی از کاربران فعال در بازار کریپتو در شبکه اجتماعی X یک پستی را به اشتراک گذاشته است و در آن پست گفته که یکی از نهنگ های اتریوم بخش زیادی از اتریوم های خودش را به صرافی بایننس انتقال داده است و احتمالا آنها را بفروشد. با بررسی های انجام شده متوجه می شیم که این نهنگ در حال حاضر در سود است و قصد دارد با فروش بخشی از اتریوم های خود، سیو سود انجام دهد. با فروش این مقدار اتریوم، رالی قیمت اتریوم به پایان می رسد و ممکن است قیمت اتریوم کاهش پیدا کند.
پلتفرم تحلیلی Scopescan نیز در پستی که در پلتفرم X خود به اشتراک گذاشته شده است، فاش کرد که یک صندوق سرمایه گذاری نیز 4685 اتریوم را به قیمت 8.54 میلیون دلار با میانگین 1823 دلار فروخته است. در این فرایند آنها به سود تقریبی 1.28 میلیون دلار دست پیدا کردند، چون گفته شده این اتریوم ها در 13 اکتبر با میانگین قیمت 1550 دلار خریداری شده اند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره نهنگ های اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر انتقال سنگین نهنگ های اتریوم بر روند صعودی ETH بپردازیم. همانطور که گفته شد، نهنگ های اتریوم در بحبوحه افزایش قیمت ETH، انتقال های سنگینی انجام داده اند که همین مسئله رالی قیمت اتریوم را تهدید می کند. یکی از نهنگ های اتریوم بخشی از توکن های خودش را به صرافی بایننس انتقال داده است و انتظار می رود که توکن های خودش را بفروشد تا سیو سود کند. اگر نهنگ توکن های ETH خود را بفروشد، روند صعودی اتریوم تضعیف می شود.

 


نظرات کاربران در مورد تاثیر انتقال سنگین نهنگ های اتریوم بر روند صعودی ETH
سوال امنیتی :6+31 = ?