آیا بیت کوین می تواند وارد رالی 35 تا 500 هزار دلار شود؟

نوشته شده در : 1402/08/04

رالی قیمت 35 تا 500 هزار دلار برای بیت کوین؛ آیا دوست دارید تا اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید؟ آیا بیت کوین می تواند یک رشد قیمتی بزرگ را تجربه کند؟ قیمت بیت کوین تا کجا می تواند رشد کند؟ کدام تحلیلگر رالی قیمت 35 تا 500 هزار دلار را برای بیت کوین پیش بینی کرده است؟ آیا ارز دیجیتال بیت کوین می تواند مقاومت 35 هزارر دلاری خودش را به سمت بالا بشکند؟ آیا خرید بیت کوین قوت میگیرد؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که قیمت بالایی دارد و قیمت هر واحد BTC در زمان نوشتن این مطلب چیزی حدود 34 هزار دلار است. قیمت بیت کوین تا الان نوسانات زیادی را تجربه کرده است و انتظار می رود که بیت کوین بتواند در آینده ای نزدیک قیمت های بالاتر را نیز ببیند. تحلیلگران برتر نیز مانند استفان لیورا رالی صعودی را برای بیت کوین پیش بینی می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره رالی قیمت 35 تا 500 هزار دلار برای بیت کوین ارائه کنیم، به بررسی مقاومت 35 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم و افزایش قیمت بیت کوین در سال 2024 را مورد بررسی قرار دهیم.

رشد اخیر قیمت بیت کوین(BTC)

رالی قیمت بیت کوین

اتفاقی که همه کاربران بازار رمز ارزها منتظر آن بودند و از آینده بیت کوین انتظار داشتند، یعنی تایید صندوق قابل معامله یا ETF بیت کوین رخ داد و بیت کوین توانست تا مرز 35 هزار دلار رشد کند. این هفته خبری مبنی بر تایید ETF بیت کوین شرکت بلک راک منتشر شد و به دنبال آن قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی را تجربه کرد. به عبارت دیگر، بیت کوین توانست با رشد 15 الی 17 درصدی به قیمت 35 هزار دلار برسد و موقعیت های معاملاتی زیادی لیکویید شدند. در زمان نوشتن این مطلب نیز قیمت بیت کوین در نزدیکی 34 هزار دلار قرار دارد. اگر اطلاعات در مورد صنوق ETF bitcoin  ندارید میتوانید مقاله صندوق قابل معامله یا ETF بیت کوین چیست را در سایت مطالعه کنید.
به دنبال هجوم گاوها و خریداران، نقدینگی زیادی وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و دامیننس بیت کوین از 54 درصد نیز بالاتر رفت. همچنین قیمت بیت کوین نیز به دنبال افزایش دامیننس، بالا رفت و دارنده ها و تریدرها سود زیادی از افزایش قیمت بیت کوین کسب کردند. تحلیلگران و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین در آینده ای نزدیک رشد بزرگی را تجربه کند.

شروع رالی 35 تا 500 هزار دلاری قیمت بیت کوین!

رالی قیمت بیت کوین

شخصی به اسم استفان لیورا اخیرا یک پیش بینی درباره قیمت بیت کوین ارائه کرده است که در این پیش بینی شروع یک رالی 35 تا 500 هزار دلاری برای قیمت بیت کوین پیش بینی شده است. این شخص وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده است و با توجه به رشد اخیر بیت کوین و نزدیک شدن قیمت بیت کوین به مرز 35 هزار دلاری، گفته که بیت کوین خودش را برای رشد قیمتی بزرگ تری آماده می کند.
توجه داشته باشید که استفان لیورا یک نقشه راه از سفر احتمالی قیمت بیت کوین را ارائه می دهد. این شخص تثبیت قیمت بیت کوین را در حدود 30 هزار دلار پیش بینی می کند که با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا 40 هزار دلار وجود دارد. با این حال، صعود قیمت بیت کوین ممکن است با کاهش شدیدی همراه باشد. به موازات طلا، استفان لیورا معتقد است که بیت کوین به طور قابل توجهی می تواند محدوده ارزش گذاری آن را تقلید کند. لیورا با تاکید بر نوسانات دامنه ارز دیجیتال گفت که بیت کوین در آینده رشد قیمت بزرگ تری را تجربه می کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره رالی 35 تا 500 هزار دلار برای قیمت بیت کوین ارائه کنیم، به بررسی رشد اخیر قیمت بیت کوین بپردازیم و احتمال رشد بزرگ قیمت بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین به دنبال انتشار خبر مربوط به تایید ETF بیت کوین شرکت بلک راک، رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کرد و توانست به مرز 35 هزار دلار نزدیک شود. استفان لیورا که رئیس آموزش سوان بیت کوین است، پیش بینی کرده است که رشد اخیر بیت کوین می تواند پیش روی رشد بزرگ بیت کوین باشد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند وارد رالی 35 تا 500 هزار دلار شود؟
سوال امنیتی :1+42 = ?