66 درصد از قراردادهای هوشمند مشکل دار هستند

66 درصد از قراردادهای هوشمند مشکل دار هستند

نوشته شده در : 1402/08/03

طبق خبری که جدیدا به دستمان رسیده است، 66 درصد از قراردادهای هوشمند مشکل دار هستند و باید به این مسئله توجه کنید. قراردادهای هوشمند کاربردهای زیادی دارند که یکی از این کاربردها استفاده در صرافی ارز دیجیتال است. فناوری ارز دیجیتال، قابلیت ها و ویژگی های زیادی دارد که همین موارد باعث می شوند تا منحصر به فرد شود و افراد زیادی دوست داشته باشند تا اقدام به خرید ارز دیجیتال کنند.
توجه داشته باشید که 66 درصد از قراردادهای هوشمند مصرف کننده گاز برتر در Base یک پلتفرم لایه دوم برای ساخت و استقرار اسمارت کانترکت ها تایید نشده است. طبق داده های توکن ترمینال در 24 اکتبر همین قراردادها برخی از فعال ترین قراردادها هستند که از روند هزینه های گاز در ماه گذشته استفاده می شود.
Base یه محلول مقیاس پذیری لایه دوم و یکی از رقبای OP Mainnet و آربیتروم است. این پلتفرم بر تکنیک جمع بندی خوش بینانه تکیه می کند که اجازه می دهد تراکنش ها قبل از تایید در شبکه اصلی به صورت دسته ای خارج از زنجیره انجام شوند. این همان رویکردی است که رقبا از جمله آربیتروم و OP Mainnet اتخاذ کردند.
از تاریخ 24 اکتبر پرمصرف ترین پروتکل یا پلتفرمی که قبلا برچسب گذاری شده است که از یک توسعه دهنده خاص مستقر شده است، Friend.tech است. با این حال توسعه دهنده ناشناس باقی می ماند. جک پات را با 55 چرخش رایگان دریافت کنید. امروز ثبت نام کنید تا بونوس خودتان را بازخرید کنید.  570 درصد تا 12 بیت کوین و 300 چرخش رایگان برای بازیکن های جدید و 1 بیت کوین پاداش هر روز فقط در Wild.io الان بازی کن.
پلتفرم غیرمتمرکز رسانه های اجتماعی به کاربران اجازه می دهد تا کلیدهای حساب های X یکدیگر را بخرند و بفروشند. به این ترتیب طرف های تجاری می توانند به چت روم ها و محتوای انحصاری درون برنامه ای توسط یک کاربر خاص دسترسی داشته باشند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 66 درصد از قراردادهای هوشمند مشکل دار هستند
سوال امنیتی :5+30 = ?