آیا 35 هزار دلار مقاومت بعدی بیت کوین است؟

نوشته شده در : 1402/08/09

بیت کوین به مرز 35 هزار دلار نزدیک شد! آیا 35 هزار دلار مقاومت بعدی بیت کوین است؟ به نظر شما بیت کوین می تواند این مقاومت را رد کند؟ چقدر طول می کشد تا بیت کوین از ناححیه 35 هزار دلار عبور کند؟ با شکست سطح 35 هزار دلار بیت کوین به چه قیمت هایی می رسد؟ بهترین زمان برای خرید بیت کوین چه موقع است؟ آینده بیت کوین تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟
ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) دوباره توجه بازار رمز ارزها را به خودش جلب کرده است و هدف آن بالا رفتن از سطح 30 هزار دلار در بحبوحه رشد کوتاه مدت است. بعضی از تحلیلگران و تریدرها پیش بینی می کنند که بیت کوین به طور قابل توجهی به بالاترین حد خودش می رسد. در برگشت قیمت، بعضی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین می تواند بالای 35 هزار دلار نیز برسد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره بالا رفتن قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی مقاومت 35 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم.

آیا بیت کوین دوباره جان گرفته است؟

مقاومت بیت کوین

بیت کوین چیست؟ بیت کوین یکی از رمز ارزهای پایه است که معامله گران و تریدرها می توانند با خرید و فروش این ارز دیجیتال سود زیادی کسب کنند. ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2009 راه اندازی شد و از آن موقع تا الان تغییرات قیمتی زیادی رو تجربه کرده است. سقف قیمتی که بیت کوین ثبت کرده است، قیمت 68 هزار دلار است و بعد از این سقف قیمتی ریزش شدیدی را تجربه کرده است. البته در حال حاضر وارد یک روند صعودی جدیدی شده است و انتظار می رود که بتواند جان دوباره بگیرد و بتواند سقف های قیمتی جدیدی را ثبت کند.
اخبارهای مثبتی پیرامون ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) وجود دارند که همین اخبارها باعث می شوند تا تریدرها و معامله گران به آینده بیت کوین خوش بین باشند و اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنند. همچنین تحلیلگران پیش بینی می کنند که قدرت خریداران بیت کوین در حال افزایش است و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند، بیت کوین می تواند به قیمت های بالاتری نیز دست پیدا کند. در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین توانسته است در 24 ساعت گذشته 12 درصد رشد کند و به نزدیکی مرز 35 هزار دلار برسد. به نظر می رسد بیت کوین دوباره جان گرفته است و تریدرها و دارندگان این رمز ارز اکنون در سود هستند.

آیا بیت کوین می تواند سطح 35 هزار دلار را رد کند؟

مقاومت بیت کوین

بر اساس پیش بینی هایی که انجام شده تحلیلگران گفته اند که قیمت بیت کوین برای سودهای بیشتر آماده است و شما می توانید با خرید بیت کوین سود زیادی به دست آورید. البته نباید تنها این پیش بینی ها را مبنای انجام معاملات محسوب کنین، بلکه شما باید سایر عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین را نیز در نظر بگیرید. تحلیلگر معروف بازار به اسم استراتن نشان داد که بیت کوین به مرز 35 هزار دلار چشم دوخته است و در صورتی که بتواند این مقاومت را بشکند، می تواند به قیمت های بالاتر نیز دست پیدا کند.
سطح 35 هزار دلار در چارت بیت کوین به عنوان یک سطح مقاومتی عمل می کند و بیت کوین به این ناحیه واکنش داده است. همانطور که در نمودار بیت کوین نیز مشاهده می کنید، قیمت بیت کوین با برخورد به سطح 35 هزار دلار، یک برگشت قیمتی رو تجربه کرده است و به قیمت های پایین تری رسیده است. بیت کوین توانسته است مقاومت قبلی خودش را با کندل قدرتمندی به سمت بالا بشکند و خودش را به نزدیکی مرز 35 هزار دلار برساند. در حال حاضر تریدرها منتظر هستند که بیت کوین مقاومت 35 هزار دلار نیز به سمت بالا بکشند و وارد معاملات لانگ شوند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره بالا رفتن قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی مقاومت 35 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفتیم، ارز دیجیتال بیت کوین توانسته است در 24 ساعت گذشته رشد قیمتی خیلی خوبی را تجربه کند و به سطح 35 هزار دلار نزدیک شود. قیمت 35 هزار دلار به عنوان مقاومتی بر سر راه بیت کوین شناخته می شود که بیت کوین سعی می کند این مقاومت را به سمت بالا بشکند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا 35 هزار دلار مقاومت بعدی بیت کوین است؟
سوال امنیتی :8+97 = ?