مورگان استنلی می گوید: زمستان کریپتو به پایان رسیده است

مورگان استنلی می گوید: زمستان کریپتو به پایان رسیده است

نوشته شده در : 1402/08/01

بر اساس خبری که به دستمون رسیده، مورگان استنلی(Morgan Stanley) معتقد است که زمستان ارزهای دیجیتال به پایان رسیده است و نصف شدن بیت کوین شروع روند صعودی جدیدی را نشان می دهد! معامله گران و تریدرهای زیادی با افزایش قیمت بیت کوین، شروع به خرید ارز دیجیتال می کنند و همین مسئله باعث می شود تا تقاضا برای رمز ارزها افزایش پیدا کند و قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها بالا رود.
توجه داشته باشید که غول وال استریت یا همان مورگان استنلی در گزارشی اعلام کرد که یخ ارزهای دیجیتال در حال آب شدن است و بازار کریپتو وارد روند صعودی شده است. با خبر پایان یافتن زمستان کریپتو سوالی که برای تریدرها پیش می آید این است که بهترین ارزهای دیجیتال 2023 برای سرمایه گذاری کدامند؟
در این گزارش گفته شد است که چند فاکتور مهم وجود دارد که باید در تعیین اینکه آیا زمستان کریپتو در حال تمام شدن و بهار ارزهای دیجیتال در حال شروع است. الگوهای تاریخی نشان می دهند که سطح پایین بیت کوین در زمستان ارزهای دیجیتال قبلی معمولا حدود 12 تا 14 ماه بعد از اوج گیری ظاهر می شود و یک جدول زمانی برای چرخه های بازار رمز ارزها ارائه می دهد. یکی دیگر از عوامل مهم، اندازه گیری کاهش قیمت بیت کوین از بالاترین سطح آن است. قیمت ارز دیجیتال بیت کوین تقریبا 23 درصد نسبت به بالاترین سطح قبلی خود در زمستان قبلی ارزهای دیجیتال کاهش پیدا کرده و سعی می کند این کاهش قیمت را جبران کند.
کاپیتولاسیون ماینرها نیز یکی از شاخص های مهمی است که باید در نظر گرفته شود، چون خیلی از ماینرها به دلیل ضررهای مالی هنگامی که ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) به آستانه چرخه های قبلی نزدیک می شود، فعالیت خودشان را متوقف می کنند. رفتار ماینرها از طریق سختی بیت کوین یک سنجش متریک سهولت استخراج نظارت می شود. اگر فعالیت ماینرها افزایش پیدا کند، سختی شبکه بیت کوین بیشتر می شود و قیمت بیت کوین بالا می رود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مورگان استنلی می گوید: زمستان کریپتو به پایان رسیده است
سوال امنیتی :7+65 = ?