آیا قیمت بیت کوین دوباره قدرت می گیرد؟

نوشته شده در : 1402/08/02

مقاومت بیت کوین در 30 هزار دلار؛ آیا قیمت بیت کوین دوباره قدرت می گیرد؟ بهترین زمان برای خرید بیت کوین چه زمانی است؟ آیا بیت کوین می تواند در بالای 30 هزار دلار تثبیت دهد؟ مقاومت بعدی بیت کوین کدام قیمت است؟ اگر بیت کوین بتواند ناحیه 30 هزار دلار را رد کند، چقدر رشد می کند؟ چه دلایلی باعث افزایش قیمت بیت کوین می شوند؟ چرا باید این دلایل را بشناسیم؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال متنوعی است که شما باید بهترین رمز ارز را انتخاب کنید و معاملات پرسودی انجام دهید. برای اینکه بتوانید بهترین رمز ارز را شناسایی کنید، باید تجزیه و تحلیل بلد باشید و بدانید که کدام رمز ارز در حال رشد قیمت است. اگر به چارت ارزهای دیجیتال نگاهی بندازید، متوجه می شوید که بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتری است که در حال افزایش قیمت است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره مقاومت قیمت بیت کوین در 30 هزار دلار برای شما ارائه کنیم، به بررسی قدرت گرفتن قیمت BTC بپردازیم و مقاومت بعدی ارز دیجیتال بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

مقاومت نرخ بیت کوین در سطح 30 هزار دلار

قیمت بیت کوین

 اگر نمودار ارز دیجیتال بیت کوین را مشاهده کنید، متوجه می شوید که ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در سطح 30 هزار دلار مقاومت می کند و می تواند بالای این سطح عبور کند. ارز دیجیتال بیت کوین دارای نشانه های مثبتی است که می توان با بررسی آنها متوجه شد که می تواند صعود کند و خودش را به سطح 31200 دلار برساند. بیت کوین رشد جدیدی را در بالای سطوح مقاومت 28500 و 28800 دلار شروع کرده است. قدرت خریداران نیز طی این روند صعودی بیت کوین، در حال افزایش است که سرعت این روند را افزایش داده است.
ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر بالای 30 هزار دلار قرار دارد. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به 30 هزار دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD شکل می گیرد. خط روند نزدیک به سطح 61.8 درصد فیب اصلاحی حرکت صعودی از 29.715 دلار به پایین 30.600 دلار است.
نکته قابل توجه این است که در روند صعودی بیت کوین، مقاومت سریع نزدیک به سطح 30400 دلار است. مقاومت مهم بعدی می تواند نزدیک به 30600 دلار باشد. حرکت واضح بالاتر از بالاترین سطح اخیر ممکن است قیمت بیت کوین را به سمت مقاومت 31200 دلاری سوق دهد. مقاومت اصلی بعدی بیت کوین می تواند 32000 دلار باشد. هرگونه سود بیشتر ممکن است ارز دیجیتال بیت کوین را در جلسات آینده به سطح 33200 دلار برساند. اما به راستی عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین چه چیزهایی هستند؟

آیا قیمت بیت کوین دوباره قدرت می گیرد؟

قیمت بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین که به عنوان پادشاه رمز ارزها شناخته می شود، دوباره وارد روند صعودی شده است و قدرت خریداران روز به روز در حال افزایش است. به دنبال افزایش قدرت خریداران، قیمت بیت کوین نیز بالا می رود و با مقاومت های مختلفی برخورد می کند. اگر بیت کوین بتواند این مقاومت ها را با کندل های قوی تری رد کند، می تواند به قیمت های بالاتری برسد. بنابراین، می توان گفت قیمت بیت کوین دوباره قدرت می گیرد.
امروزه اخبار مثبتی پیرامون ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) منتشر می شود که یکی از این اخبار افزایش احتمال پذیرش ETF بیت کوین است. اگر صندوق قابل معامله بیت کوین یا ETF توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا تایید شود، باعث می شود تا قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی رو تجربه کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره مقاومت قیمت بیت کوین در 30 هزار دلار برای شما ارائه کنیم، به بررسی قدرت گرفتن قیمت BTC بپردازیم و مقاومت بعدی ارز دیجیتال بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتری است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب، بالای سطح 30 هزار دلار قرار گرفته است و در این ناحیه ایستادگی می کند. اگه بیت کوین بتواند بالای این ناحیه تثبیت دهد، به سمت مقاومت 31200 دلار حرکت می کند و با شکست این مقاومت نیز به قیمت های بالاتری می رسد. بنابراین، می توان گفت قیمت بیت کوین دوباره قدرت گرفته است.

 


نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین دوباره قدرت می گیرد؟
سوال امنیتی :1+59 = ?