نهنگ ها عامل افزایش قیمت ریپل(XRP)

نهنگ ها عامل افزایش قیمت ریپل(XRP)

نوشته شده در : 1402/07/30

بر اساس خبری که اخیرا منتشر شده است، قیمت ریپل(XRP) به دنبال بیشتر شدن فعالیت نهنگ ها، افزایش پیدا کرده است! با مطالعه این خبر می توانید بهترین تصمیم را برای خرید ارز دیجیتال بگیرید. البته شما باید سایر عوامل موثر بر قیمت رمز ارز ریپل را نیز زیر نظر بگیرید.
به نظر می رسد هم اکنون همه چیز برای ارز دیجیتال ریپل(XRP) به خوبی پیش می رود و می توان انتظار داشت که ریپل یک رشد قیمتی خوبی را تجربه می کند. همچنین می توان متوجه شد که ارز دیجیتال ریپل در موقعیت مناسبی برای کسب سود در بازار قرار گرفته است. قیمت ریپل در روز گذشته با انتشار اخباری مبنی بر انصراف کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا از پرونده خود بر علیه برد گارلینگ هاوس و کریس لارسن، مدیران ریپل لبز، افزایش باور نکردنی داشت. همچنین داده های آن چین نشان داده است که دارندگان ریپل را در انتظار ادامه روند صعودی خریداری می کنند.
با اینکه بیشتر آلت کوین ها و رمز ارزهای موجود در بازار افزایش قیمتی کمی داشتند و بیشتر توجه ها به رمز ارز بیت کوین بود، ارز دیجیتال ریپل(XRP) در پاسخ به اخبار شکایت سازمان SEC طی 24 ساعت گذشته 10 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد و توانست به قیمت 0.53 برسد.
یکی از روش های شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد شناسایی و تعقیب کردن نهنگ ها میباشد. با توجه به پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment این افزایش قیمت ریپل را می توان به بیشتر سرمایه گذاران در مقیاس متوسط و بزرگ تر نسبت داد که رمز ارزهای ریپل را جمع آوری و خریداری می کنند. نهنگ ها که Santiment آنها را پول هوشمند معرفی می کند، بعد از انتشار این خبر شروع به اضافی کردن دارایی های خودشان کردند تا بالاترین میزان خودشان را از 27 ژوئیه در اختیار داشته باشند. به همین دلیل ارز دیجیتال ریپل با افزایش تقاضا روبرو شد و قیمت این رمز ارز توانست رشد قیمتی خوبی را تجربه کند!

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ ها عامل افزایش قیمت ریپل(XRP)
سوال امنیتی :1+75 = ?