تام ایمر(Tom Emmer) حامی رمز ارزها به دنبال نامزدی ریاست جمهوری آمریکا

تام ایمر(Tom Emmer) حامی رمز ارزها به دنبال نامزدی ریاست جمهوری آمریکا

نوشته شده در : 1402/07/30

طبق خبری که به تازگی منتشر شده، تام ایمر(Tom Emmer)، حامی و دوستدار ارزهای دیجیتال به دنبال نامزدی برای ریاست جمهوری آمریکا است. چرا باید در زمان خرید ارز دیجیتال، اخبار داغ بازار را زیر نظر بگیریم؟ تام ایمر سعی می کند تا در ریاست جمهوری آمریکا به عنوان نامزد انتخاباتی ثبت نام کند. از اونجایی که تام ایمر از ارزهای دیجیتال حمایت می کند، پیروز شدن این شخص در انتخابات در کنار تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف می تواند خبر مثبتی برای رمز ارزها باشد. قیمت رمز ارزها به دنبال انتخاب شدن تایم ایمر به عنوان رئیس جمهور آمریکا بالا می روند!
توجه داشته باشید که تام ایمر(Tom Emmer) نماینده 62 ساله ای است که از چندین قانونگذار حمایت می کند و دیدگاه خوبی نسبت به ارزهای دیجیتال دارد. نماینده پاتریک مک هنری بعد از دور اول رای گیری در 17 اکتبر، به نظارت موقت بر این سمت ادامه میده. جیم جردن، نامزد حزب جمهوری خواه واسه رئیس جمهوری، نتونست حداکثر رای رو واسه دستیابی این نقش کسب کنه.
درخواست تام ایمر برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا برای اولین بار توسط شخصی به اسم جیک شرمن، خبرنگار NBC News برجسته شد که در پستی در پلتفرم X اظهار داشت که تام ایمر به اعضای کنفرانس جمهوری خواهان مجلس نماینده ها گفته که به دنبال نامزدی برای رئیس مجلس خواهند بود. علاوه بر این، مینه سوتان در حال حاضر شماره 3 جمهوری خواه مجلس نماینده هاست. اون خیلی سریع در این انتخاب پیروز میشه.
هر کدام از نماینده های ریاست جمهوری آمریکا موضع و دیدگاه متفاوتی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال دارند که انتخاب شدن هر کدام از این افراد به عنوان رئیس جمهوری آمریکا می تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت رمز ارزها بگذارد. انتخاب شدن فردی که از رمز ارزها حمایت می کند، می تواند خبر مثبتی برای ارزهای دیجیتال باشد. تام ایمر(Tom Emmer) یکی از حامیان ارزهای دیجیتال هست که می خواهد به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ثبت نام کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تام ایمر(Tom Emmer) حامی رمز ارزها به دنبال نامزدی ریاست جمهوری آمریکا
سوال امنیتی :3+88 = ?