چرا پلتفرم ارز دیجیتال LBRY فعالیت خودش را متوقف کرد؟

نوشته شده در : 1402/08/02

توقف عملیات شرکت LBRY به دنبال شکست در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC)! آیا می خواهید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید پلتفرم LBRY چیست؟ چرا شرکت LBRY درگیر پرونده ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است؟ فناوری ارز دیجیتال LBRY چرا محکوم شد و چرا فعالیت شرکت خودش را به طور رسمی متوقف کرد؟
با توسعه و گسترش بازار رمز ارز، صرافی ارز دیجیتال، فناوری ها و پلتفرم های زیادی ایجاد شدند که هر کدام از این پلتفرم ها قابلیت ها و خدمات منحصر به فردی را برای کاربران فعال بازار کریپتو ارائه می کنند. شما می توانید با کمک این پلتفرم ها فعالیت های مختلفی را انجام دهید. برخی از این شرکت ها برای خودشان رمز ارز بومی دارند که برخلاف مقررات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خرید و فروش می شود. شرکت LBRY نیز دارای توکن LBC است که همین مسئله باعث شده است تا متهم شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره پلتفرم ارز دیجیتال LBRY برای شما ارائه کنیم و به بررسی تعطیلی شرکت LBRY بعد از نبرد قانونی با SEC بپردازیم.

آشنایی با پلتفرم ارز دیجیتال LBRY

پلتفرم ارز دیجیتال LBRY

پروتکل LBRY یکی از پلتفرم های کاربردی در بازار ارزهای دیجیتال و فناوری ارز دیجیتال است که با اسم کتابخانه نیز شناخته می شود که به تازگی مورد استقبال خیلی از کاربران فعال بازار رمز ارزها قرار گرفته است. شما می تونین با استفاده از پلتفرم LBRY محتوای دیجیتال خودتان را به شکل غیرمتمرکز به سایر افراد ارسال کنید. این پلتفرم دارای رمز ارز بومی به اسم LBC است که می توانید این توکن را از صرافی های مختلفی خرید و فروش کنید. البته توجه داشته باشید که این پلتفرم اخیرا تحت پیگیری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار گرفته است و متهم شده است.
تولید کنندگان محتوا برای ارسال و دریافت محتوای دیجیتال در پلتفرم LBRY، باید از ارز دیجیتال LBC استفاده کنند. همچنین شرکت LBRY بلاک چین اختصاصی خودش را دارد که مبتنی بر الگوریتم اثبات کار فعالیت می کند و شما می توانید رمز ارز LBC را از طریق فرایند ماینینگ تولید کنید. پلتفرم LBRY از تعداد زیادی پروتکل برای ارسال و دریافت محتواهای دیجیتالی پشتیبانی می کند.

تعطیلی شرکت LBRY بعد از نبرد قانونی با SEC

به نظر می رسد پروژه ارز دیجیتال LBRY مطابق با قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) فعالیت نمی کند و در حال حاضر فعالیت این شرکت متوقف شده است. به عبارت دیگر، شرکت LBRY بعد از نبرد قانونی با کمیسیون SEC تعطیل شد و دیگر هیچ خدماتی را به کاربران ارائه نمی کند.
توجه داشته باشید که مبارزات مالی شرکت LBRY با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ابتدا به دنبال جریمه 22 میلیون دلاری بود که بعدا این مقدار با 111614 دلار کاهش پیدا کرد. این کاهش جریمه یک ضربه مالی بزرگ برای پلتفرم ارز دیجیتال LBRY بود و ادامه فعالیت رو برای شرکت غیرممکن کرد. سازمان SEC به بیش از حد نظارتی در پیگیری شرکت LBRY متهم شده است و منتقدان پیشنهاد می کنند که آژانس باید به جای موارد جزئی عدم انطباق اوراق بهادار روی مسائل بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال تمرکز کند. با این حال این مورد توانایی سازمان SEC برای کنترل بازار رمز ارزها از طریق اقدامات اجرایی را برجسته می کند. پلتفرم ارز دیجیتال LBRY بعد از اینکه در پرونده مربوط به سازمان SEC، شکست خورد، فعالیت خودش را متوقف کرد و اعلام کرده است که در آینده مشکلات فعلی را برطرف می کند و دوباره به کاربران خود خدماتی را ارائه می کند. پس از این درگیری بین SEC و این پاتفرم این سوال پیش می آید که آینده بلاک چین چگونه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره پلتفرم ارز دیجیتال LBRY برای شما ارائه کنیم و به بررسی تعطیلی شرکت LBRY بعد از نبرد قانونی با SEC بپردازیم. همانطور که گفتیم، پلتفرم LBRY یکی از بهترین پروتکل های کاربردی در بازار رمز ارزها است که شما می توانید با استفاده از این پلتفرم محتوای دیجیتال خودتان را به شکل غیرمتمرکز انتقال دهید. طبق خبری که به دستمان رسیده است، این شرکت طی نبرد قانونی که با کیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) داشته است، تعطیل شده و فعالیت نمی کند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا پلتفرم ارز دیجیتال LBRY فعالیت خودش را متوقف کرد؟
سوال امنیتی :9+41 = ?