استاد اقتصاد یک تهدید امنیتی برای آینده بیت کوین را شناسایی کرد

استاد اقتصاد یک تهدید امنیتی برای آینده بیت کوین را شناسایی کرد

نوشته شده در : 1402/08/01

طبق خبری که اخیرا منتشر شده، استاد اقتصاد تهدید امنیتی آینده بیت کوین را شناسایی می کند! اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید این خبر را مطالعه بفرمایید تا بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) بگیرید.
توجه داشته باشید که لارنس وایت(Lawrence White) یکی از بزرگ ترین و معروف ترین استادهای اقتصاد در دانشگاه جورج میسون، تهدید امنیتی احتمالی برای آینده بیت کوین را برجسته کرده است و این خبر را به طور کامل ارزیابی می کند. پروفسور وایت در طی مصاحبه ای با دیوید لین که در 22 اکتبر منتشر شد، نگرانی های های خودش را درباره پایداری بلند مدت امنیت ارز دیجیتال مطرح کرد.
در حالی که محاسبات کوانتومی مدت ها یکی از بحث های داغ در بازار ارزهای دیجیتال بود، لارنس وایت که یکی از اساتید اقتصاد در دانشگاه جورج میسون است، از تاثیر این اتفاق بر ارز دیجیتال بیت کوین نگران است. این شخص ادعا کرد که ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) به عنوان یک رمز ارز ضد هک ایجاد شده است.
اکثر افراد نگران تبانی ماینرها برای حمله به ارز دیجیتال بیت کوین هستند، ولی این مسئله به نفع آنها نیست و باید نگاه خودشان را تغییر دهند. تا الان ثابت شده است که هک بودن ارز دیجیتال بیت کوین ثابت شده است و افرادی هستند که نگران این موضوع هستند که در طولانی مدت با تغییر مدل پاداش بیت کوین تهدیدی به وجود می آید.
لارنس وایت به یک مشکل قابل توجه اشاره کرد که ممکن است نزدیک به یک قرن بعد، زمانی که دیگر هیچ بیت کوینی از طریق ماینینگ ایجاد نخواهد شد، تحقق پیدا کند و کل پاداش ماینرها شامل کارمزد تراکنش خواهد بود. این شخص هشدار داد که تقریبا 100 سال بعد دیگه هیچ بیت کوینی ایجاد نخواهد شد. بنابراین، تمام هزینه های تراکنش ها باید پرداخت شوند و مردم نگران هستند که این ممکن است برای جذب ماینرهای کافی برای حفظ امنیت سیستم کافی نباشد و امنیت شبکه بیت کوین را به خطر بندازد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد استاد اقتصاد یک تهدید امنیتی برای آینده بیت کوین را شناسایی کرد
سوال امنیتی :8+94 = ?