کوین بیس به شایعات محدودیت در برداشت پایان داد!

کوین بیس به شایعات محدودیت در برداشت پایان داد!

نوشته شده در : 1402/08/02

بر اساس اخباری اخیرا منتشر شده است، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس که یک صرافی ارز دیجیتال محبوب در بازار ارز دیجیتال میباشد، شایعه محدودیت های برداشت هفتگی بیت کوین را کاهش داد! کاربران کوین بیس می توانند بدون هیچ محدودیتی بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال رو در این پلتفرم ارسال و دریافت کنند!
توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) شایعات مبنی بر اعمال محدودیت 5 هزار دلاری در هفته برای ارز دیجیتال بیت کوین را رد کرد و اکنون هیچ شایعه ای وجود ندارد. همین مسئله باعث شده است تا کاربران بتوانند به راحتی و با خیال آسوده تراکنش ها و مبادلات خودشان را در این صرافی انجام دهند.
یکی از کاربران در پستی که در تاریخ 24 اکتبر در پلتفرم X منتشر کرده بود، ادعا کرد که اون با یک سیاست ادعایی روبرو شده است که برداشت بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال کوین بیس را به حداکثر آستانه 5 هزار دلار در هفته محدود می کرد. این پست بیش از 250 هزار بازدید، با بیش از 420 ریتوییت و نزدیک به 2 هزار لایک به دست آورد. همچنین این پست توجه کریس بلک، محقق ارزهای دیجیتال رو به خودش جلب کرد و از اون پرسید که آیا کسی می تواند ادعای مطرح شده را تایید کند یا نه!
با این وجود، یکی از سخنگویان صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) به کوین تلگراف اعلام کرد که این ادعاها نادرست هستند و چنین سیاستی وجود ندارد که برداشت ها رو در زمان فروش به موجودی های نقدی کوین بیس محدود کند. همچنین این سخنگو به کاربران پیشنهاد کرد سیاست رسمی صرافی ارز دیجیتال در مورد محدودیت های حساب و برداشت ها را بررسی کنند، گفت، خروج از صرافی کوین بیس به روش پرداختی که برای برداشت استفاده می کنید، بستگی دارد و شما باید این مسئله را جدی بگیرید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کوین بیس به شایعات محدودیت در برداشت پایان داد!
سوال امنیتی :8+82 = ?