نگرانی آمریکا از گسترش هوش مصنوعی در اقتصاد این کشور

نگرانی آمریکا از گسترش هوش مصنوعی در اقتصاد این کشور

نوشته شده در : 1402/08/02

طبق خبری که تازه منتشر شده، آمریکا نگران این است که توسعه هوش مصنوعی بر اقتصاد این کشور لطمه بزند و باعث شود تا وضعیت اقتصادی آمریکا بدتر شود! همانطور که می دانید امروزه استفاده از ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال در اکثر تبادلات مالی بیشتر از قبل شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله سهم ارزهای دیجیتال در تبادلات مالی جهان چقدر است؟ را مطالعه فرمایید. صرافی ارز دیجیتال و هوش مصنوعی دو فناوری جدیدی هستند که کاربران بازار رمز ارزها می توانند از آنها استفاده کنند، ولی توسعه هوش مصنوعی باعث شده است تا نگرانی هایی در کشور آمریکا ایجاد شود!
توجه داشته باشید، در دنیایی که تحت سلطه پیشرفت بی امان فناوری است، هوش مصنوعی نیز به چراغ راه نوآوری و منبعی از نابرابری اقتصادی در سراسر آمریکا تبدیل شده است. افزایش پذیرش هوش مصنوعی که در 5 سال گذشته به میزان قابل توجهی 266 درصد بوده است، تعداد از اقتصاددان ها را مجبور کرده است تا جزئئیات تاثیر آن را بررسی کنند. داده هایی که به دست آوردند، بر اساس یک نظرسنجی جامع در سال 2018 که 474000 شرکت را پوشش می دهد، تصویر جزئی از چشم انداز هوش مصنوعی در کشور ترسیم می کند.
خوشه بندی و تضادها در پذیرش هوش مصنوعی این گزارش که توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی توزیع شده است، اقتصاد هوش مصنوعی را با تمرکز بر 5 فناوری تعیین می کند که از جمله از آنها می توان به وسایل حمل و نقل، یادگیری ماشینی، بینایی ماشین، پردازش زبان طبیعی و تشخیص صدا اشاره کرد.
همانطور که می دانید، توسعه و گسترش هوش مصنوعی باعث می شود تا کسب و کارها به جای به کارگیری نیروی انسانی، از هوش مصنوعی و ربات ها استفاده کنند. بنابراین، خیلی از افراد بیکار می شوند و درآمدی کسب نمی کنند. همین مسئله نیز باعث می شود تا وضعیت اقتصاد کشور به هم بریزد. به این ترتیب، کشور آمریکا توسعه هوش مصنوعی در اقتصاد را اتفاقی بد و تاثیرگذار بر وضعیت اقتصادی کشور دانسته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نگرانی آمریکا از گسترش هوش مصنوعی در اقتصاد این کشور
سوال امنیتی :6+83 = ?