آیا قیمت اتریوم می تواند به 2000 هزار دلار برسد؟

نوشته شده در : 1402/08/04

افزایش قیمت اتریوم؛ تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت اتریوم می تواند به 2000 دلار برسد! آیا زمان خرید اتریوم فرا رسیده است؟ به نظر شما ارز اتریوم می تواند مقاومت های پیش روی خودش را رد کند؟ ارز دیجیتال اتریوم با چه مقاومت هایی روبرو است؟ تحلیلگران چه پیش بینی را برای ارز دیجیتال اتریوم(ETH) ارائه کردند؟ چگونه می توان از افزایش قیمت اتریوم سود کسب کرد؟
بازار کریپتوکارنسی شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که شما می توانید با خرید و فروش همین رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. همچنین شما باید ارز دیجیتالی را برای معامله انتخاب کنید که پتانسیل رشد قیمتی را داشته باشد و تحلیلگران پیش بینی های خوبی نسبت به آن رمز ارز ارائه کرده باشند. اتریوم یکی از رمز ارزهای برتر بازار کریپتو است که انتظار میره قیمت آن به مرز 2 هزار دلار برسد و دارندگان آن سود زیادی به دست آورند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ارز دیجیتال اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی تحلیل قیمت اتریوم بپردازیم و رسیدن اتریوم به قیمت 2 هزار دلار را مورد بررسی قرار دهیم.

تحلیل قیمت اتریوم(ETH)

قیمت اتریوم

توجه داشته باشید که اصلاحات مدام قیمت ارز اتریوم در واکنش به رفتار یکنواخت بیت کوین، تغییر جهت داده و خنثی شده است. قیمت اتریوم در حال حاضر و در زمان نوشتن این مطلب در محدوده کوچک 1830 تا 1770 دلار تثبیت شده است. ارز دیجیتال اتریوم فقط در صورتی از شرایط فعلی خودش آزاد می شود که بتواند مقاومت های پیش روی خودش رو با کندل بزرگی به سمت بالا بشکند و به مرز 2 هزار دلار نزدیک شود.
قیمت ارز اتریوم در محدوده کوچک 1830 تا 1770 دلار قرار دارد که منطقه خنثی است. همچنین میانگین متحرک نمایی صد روزه این ارز دیجیتال در محدوده 1770 دلار حمایت مورد نیاز خریداران آن را در اختیار آنها قرار داده است. علاوه بر این، حجم معاملات ارز دیجیتال اتریوم نیز در یک روز گذشته 3.48 درصد رشد کرده و به 5.59 میلیارد دلار رسیده است. با این حال، انتظار می رود که قدرت خریداران اتریوم افزایش پیدا کند و اتریوم بتواند رشد قیمتی خیلی خوبی را تجربه کند و تریدرها سود به دست آورند.

آیا اتریوم می تواند به قیمت 2 هزار دلار برسد؟

قیمت اتریوم

همانطور که در جریان هستید، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در 24 ساعت گذشته توانسته بیشتر از 15 درصد رشد کند و به مرز 35 هزار دلار برسد. به دنبال این افزایش قیمت بیت کوین، قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز بالا رفتند و معامله گران موفق شدند تا سود زیادی از این جهش قیمت کسب کنند. ارز دیجیتال اتریوم نیز تحت تاثیر افزایش قیمت بیت کوین قرار گرفت و توانست رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کند.  شما میتواند برای استفاده از فرصت افزایش قیمت اتریوم نسبت یه خرید آن و نگهداری آن با ساخت کیف پول اتریوم بپردازید.
قیمت اتریوم اکنون با مقاومت 1750 دلار دست و پنجه نرم می کند و اگر بتواند این مقاومت را به سمت بالا بشکند، می تواند صعود خوبی را تجربه کند. بیشتر تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای در بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی کردند که ارز دیجیتال اتریوم می تواند به قیمت 2000 هزار دلار نزدیک شود، البته به شرطی که قدرت خریداران اتریوم همچنان افزایش پیدا کند و گاوها بتوانند بر خرس های بازار غلبه کنند. در غیر این صورت، اتریوم نمی تواند مقاومت های خودش را رد کند و دوباره به حمایت های خود برخورد می کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ارز دیجیتال اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی تحلیل قیمت اتریوم بپردازیم و رسیدن اتریوم به قیمت 2 هزار دلار را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفتیم، اصلاحات مدام قیمت ارز دیجیتال اتریوم در واکنش به رفتار یکنواخت بیت کوین، تغییر جهت داده و خنثی شده است. قیمت اتریوم در حال حاضر و در زمان نوشتن این مطلب در محدوده کوچک 1830 تا 1770 دلار تثبیت شده است. با افزایش قدرت خریداران و گاوهای اتریوم می توان انتظار داشت که اتریوم بتواند مقاومت های پیش روی خودش را به سمت بالا بشکند و به مرز 2 هزار دلار نزدیک شود.

 


نظرات کاربران در مورد آیا قیمت اتریوم می تواند به 2000 هزار دلار برسد؟
سوال امنیتی :8+56 = ?