ضرر 20 میلیون دلاری کشور السالوادور از بیت کوین(BTC)

ضرر 20 میلیون دلاری کشور السالوادور از بیت کوین(BTC)

نوشته شده در : 1402/08/03

طبق خبری که به دستمان رسیده است، السالوادور تقریبا 20 میلیون دلار از بین کوین(Bitcoin) ضرر کرده است. هدف السالوادور از خرید بیت کوین چیست؟ بهتر است بدانید داده ها و اطلاعات به دست آمده از سایت Nayibtracker پلتفرمی که بر ذخایر بیت کوین این کشور آمریکای مرکزی نظارت می کند، نشان می دهد که سرمایه گذاری بیت کوین السالوادور با وجود افزایش اخیر این دارایی به 35 هزار دلار، نزدیک به 20 میلیون دلار ضرر غیر واقعی دارد. السالوادور یکی از کشورهایی است که از بیت کوین و سایر رمز ارزها حمایت می کند!
بر اساس تحقیقات انجام شده، السالوادور 3062 ارز دیجیتال بیت کوین را با هزینه متوسط تقریباز40594.93 دلار خریداری کرده است که مجموعه حدود 124 میلیون دلار است. از طرف دیگر، ارز دیجیتال بیت کوین در حدود 34442 دلار خرید و فرش می شود که نشان دهنده کاهش قابل توجه 15.216 درصدی سرمایه گذاری کشور تا زمان انتشار است. در 23 اکتبر، بیت کوین بعد از افزایش خوش بینی مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برنامه صندوق قابل معامله بیت کوین(ETF) را تایید می کند، برای مدت کوتاهی به بالاترین سطح سالانه خودش یعنی 35 هزار دلار رسید. سطح 35 هزار دلار به عنوان ناحیه مقاومتی بیت کوین محسوب می شود.
توجه داشته باشید که بالاترین دارایی هنوز 50 درصد کمتر از رکورد خود در نوامبر 2021 خرید و فروش می شود. به طور کلی نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور این کشور را هدایت کرد تا ارز دیجیتال بیت کوین را به یک ارز قانونی تبدیل کند و خرید رمز ارزهای دولت را در این دوره شروع کند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید و می خواهید تا از نوسانات قیمتی بیت کوین سود کسب کنید، باید اخبار و رویدادهای مهم بیت کوین را بررسی کنید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ضرر 20 میلیون دلاری کشور السالوادور از بیت کوین(BTC)
سوال امنیتی :2+52 = ?