آیا ETF بیت کوین قرار است بیت کوین را به قیمت 44 هزار دلار  بازگرداند؟

آیا ETF بیت کوین قرار است بیت کوین را به قیمت 44 هزار دلار بازگرداند؟

نوشته شده در : 1402/08/04

طبق تحلیل هایی که انجام شده است، صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس یا همان ETF، می تواند قیمت بیت کوین را به 44000 هزار دلار برگرداند! اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید خبرهای مربوط به ETF بیت کوین را مطالعه کنید و بدانید که خبرهای پیرامون ETF بیت کوین چه تاثیری بر قیمت و آینده بیت کوین می گذارند. سپس بهترین تصمیم را برای خرید بیت کوین می گیرید.
توجه داشته باشید، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) همچنان بالا می رود و حرکت صعودی دست نخورده باقی می ماند، چون اخبار پیرامون صندوق قابل معامله بیت کوین یا همان ETF احساسات کلی معامله گران و تریدرهای بازار کریپتو را بهبود می بخشد. به دنبال افزایش قیمت اخیر، بعضی از شرکت های تجاری موقعیت های صعودی خودشان را دو برابر کردند و می خواهند تا از رشد قیمت بیت کوین سود کسب کنند.
ETF بیت کوین می تواند یک رالی قیمت بزرگی را راه اندازی کند و تریدرها و معامله گران می توانند در این رالی بزرگ سود زیادی کسب کنند. QCP Capital یکی از شرکت های فعال در حوزه کریپتو است مشتاق نوسانات بیت کوین با قراردادهای اختیار معامله بود و با افزایش قیمت بیت کوین، مقداری از موقعیت های خود سود کسب کرد. با این وجود، این شرکت به آینده بیت کوین و سایر رمز ارزها امیدوار است. این شرکت قیمت بیت کوین را بالای 38000 هزار دلار تا 44 هزار دلار هدف قرار می دهد که بر اساس شتاب ایجاد شده توسط تایید شدن ETF بیت کوین بالقوه است و پیش بینی می کند که بیت کوین می تواند به قیمت های بالاتر نیز دست پیدا کند. در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین در قیمت 34500 هزار دلار خرید و فروش می شود و با مقاومت 35 هزار دلاری دیگر است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا ETF بیت کوین قرار است بیت کوین را به قیمت 44 هزار دلار بازگرداند؟
سوال امنیتی :2+58 = ?