چند درصد از هولدرها و دارندگان بیت کوین در سود هستند؟

1402/08/07

چند درصد از دارندگان بیت کوین در سود هستند؟ آیا هولدرهای بلند مدت بیت کوین در سود هستند؟ چگونه باید در سود بودن دارندگان بیت کوین را بررسی کرد؟ آیا هولدرها دوباره اقدام به خرید بیت کوین می کنند؟ بیت کوین در حال حاضر در چه قیمتی معامله می شود؟ چرا هولدرهای بیت کوین اقدام به فروش دارایی های خود نمی کنند؟ چه زمانی احتمال دارد هولدرهای بیت کوین، رمز ارزهای خودشان را بفروشند؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتری است که توجه سرمایه گذاران و معامله گران بزرگ را به خود جلب کرده است. این رمز ارز هولدرها و دارندگان زیادی دارد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین در آینده رشد قابل توجهی رو تجربه می کند. در هفته گذشته بیت کوین توانست رشد قیمت خوبی را تجربه کرده است و توانسته به مرز 35 هزار دلار برسد و طی همین افزایش قیمت، اکثر هولدرهای بیت کوین وارد سود شدند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره افزایش قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی وارد شود شدن هولدرهای بیت کوین بپردازیم تا بدانید چند درصد از هولدرهای BTC در سود هستند؟!

جهش قیمت بیت کوین(BTC) در هفته گذشته

هولدرهای بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) در هفته گذشته توانست رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کند و به قیمت های بالاتری برسد. همانطور که در جریان هستید، امروز خبرهای مثبت زیادی درباره تایید صندوق قابله معامله بیت کوین(ETF) منتشر می شود و تایید ETF بیت کوین شرکت بلک راک باعث شد تا قیمت بیت کوین رشد چشمگیری را تجربه کند. در هفته گذشته بیت کوین توانست تا 20 درصد رشد کند.
رشد اخیر قیمت بیت کوین در هفته گذشته باعث شد تا اکثر هولدرها و دارندگان بیت کوین وارد سود شوند. احتمالا شما نیز توانسته باشید تا معاملات پرسودی انجام دهید و سود زیادی از رشد قیمتی بیت کوین کسب کنید. در حال حاضر بیت کوین با قیمت 34500 هزار دلار معامله می شود و با مقاومت 35 هزار دلار درگیر است، تحلیلگران پیش بینی کردند که اگر بیت کوین بتواند مقاومت 35 هزار دلاری را به خوبی پشت سر بگذارد، می تواند به قیمت های بالاتری دست پیدا کند. همچنین برخی از تحلیلگران برتر بازار نیز پیش بینی کردند که یک رالی قیمت برای بیت کوین در راه است که بیت کوین می تواند در این رالی به قیمت 44 هزار دلار برگردد!

82 درصد از هولدرهای بیت کوین وارد سود شدند!

هولدرهای بیت کوین

همانطور که گفته شد، بیت کوین توانست در هفته گذشته یک رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند و همین افزایش قیمت باعث شد تا بیشتر از 80 درصد دارندگان بیت کوین وارد سود شوند. اما عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین چیست؟ با توجه به تحقیقاتی که انجام شده و داده هایی که از سایت IntoTheBlock به دستمان رسیده، می توان متوجه شد که 82 درصد از هولدرهای بیت کوین در وضعیت خوبی به سر می برند و معاملات آنها وارد سود شده است. همچنین 7 درصد از هولدرهای بیت کوین در وضعیت سر به سر قرار دارند و انتظار می رود که این افراد بیت کوین های خودشان را بفروشند تا ضرر نکنند. البته اگر روند صعودی بیت کوین ادامه داشته باشد، این افراد نیز وارد سود می شوند.
توجه داشته باشید که 70 درصد از هولدرهای بیت کوین(Bitcoin) بلند مدت هستند و بیت کوین های خودشان را در یک سال اخیر خریداری کردند. همچنین 24 درصد از دارندگان بیت کوین میان مدت هستند و در 1 تا 12 ماه اخیر نسبت به جمع آوری بیت کوین های خود اقدام کردند و 4 درصد نیز اخیرا بیت کوین خریداری کردند.
با توجه به داده هایی که از سایت IntoTheBlock به دست آمده است، می توان فهمید که روند صعودی بیت کوین می تواند تا مدتی ادامه پیدا کند. اگر روند صعودی بیت کوین همچنان ادامه پیدا کند، برخی از هولدرهای بیت کوین که در وضعیت سر به سر قرار دارند نیز وارد سود می شوند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره رشد اخیر قیمت بیت کوین(Bitcoin) برای شما ارائه کنیم، به بررسی وضعیت هولدرهای بیت کوین بپردازیم و به شما بگوییم که چند درصد از دارندگان بیت کوین وارد سود شده اند. همانطور که گفته شد، بیت کوین در هفته گذشته توانست یک رشد شارپی را تجربه کند که دلایل مختلفی پشت این رشد قیمت وجود دارد. یکی از دلایل رشد اخیر بیت کوین، تایید ETF بیت کوین شرکت بلک راک است. این افزایش قیمت بیت کوین باعث شد تا بیش از 80 درصد هولدرهای بیت کوین وارد شود شوند. البته توجه داشته باشید که 7 درصد از دارندگان بیت کوین در وضعیت سر به سر قرار دارند و دیگر هولدرها همچنان در ضرر هستند.

 


نظرات کاربران در مورد چند درصد از هولدرها و دارندگان بیت کوین در سود هستند؟
سوال امنیتی :4+84 = ?