آیا جنگ می تواند بیت کوین را به 1 میلیون دلار برساند؟

آیا جنگ می تواند بیت کوین را به 1 میلیون دلار برساند؟

نوشته شده در : 1402/08/04

خیلی از افراد تصور می کنند که جنگ می تواند قیمت بیت کوین را به 1 میلیون دلار برساند! به نظر شما این امکان وجود دارد که بیت کوین تحت تاثیر جنگ قرار بگیرد و به یک میلیون دلار برسد؟ اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید تاثیر جنگ بر قیمت و آینده بیت کوین را زیر نظر بگیرید. قیمت بیت کوین در بحبوحه جنگ بین کشورهای اسرائیل و حماس، به طور قابل توجهی رشد کرد و به نظر می رسد جنگ هیچ تاثیر بدی روی قیمت بیت کوین نگذاشته است.
آرتور هیز که مدیر عامل صرافی بیت مکس(BitMex) است، به تازگی دیدگاه خودش را درباره ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمز ارزها به اشتراک گذاشته است و کاربران می توانند دیدگاه این شخص را مشاهده کنند و تصمیمات درستی را برای خرید و فروش بیت کوین بگیرند.
در دنیای امروزی که با تنش ها و جنگ های زیادی روبرو هستیم و هیچ شرایط اقتصادی قطعی را نداریم، آرتور هیز به این مسئله اشاره کرد که جنگ ها و مسائل اقتصادی می توانند در قیمت و آینده بیت کوین موثر باشند. بنابراین، شما باید جنگ ها را در نظر بگیرید و بدانید که آیا جنگ ها باعث افزایش قیمت بیت کوین می شوند یا کاهش قیمت آن!
همانطور که در جریان هستید، اخیرا یک جنگ و تنشی بین کشورهای اسرائیل و حماس رخ داده است و در این میان کشور آمریکا نیز در این جنگ دخالت می کند. همین مسئله باعث شده است تا تغییراتی در وضعیت اقتصادی دنیا به وجود آید. آرتور هیز که مدیر عامل سابق صرافی بیت مکس است، به این مسئله اشاره کرد که فدرال رزرو با وجود تورم بیش از حدی که با آن درگیر است، نرخ بهره را افزایش نمی دهد. 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا جنگ می تواند بیت کوین را به 1 میلیون دلار برساند؟
سوال امنیتی :1+78 = ?