درخواست SEC از ریپل برای تسویه حساب 700 میلیونی

1402/08/06
درخواست SEC از ریپل برای تسویه حساب 700 میلیونی

طبق خبری که به تازگی منتشر شده است، سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) از ریپل تسویه حساب 700 میلیون دلاری را درخواست کرد! اگر می خواهید اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید، ابتدا باید خبرهای مهم بازار را بررسی کنید. این خبر نیز که اخیرا منتشر شده است، می تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار رمز ارزها بگذارد. چون ریپل یکی از انواع ارزهای دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی است.
انتظار می رود سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همان کمیسیون SEC و آزمایشگاه های ارز دیجیتال ریپل(XRP) بعد از رد شدن رسمی ادعاهای قبلی علیه براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ارز دیجیتال ریپل و کریس لارسن، بنیانگذار آن توافق نهایی را انجام دهند. در همین راستا شخصی به اسم جان دیتون، کارشناس حقوقی و طرفدار ارز ریپل، نحوه اجرای این توافق را فاش کرد.
توافق به این صورت است که کمیسیون SEC از ریپل درخواست کرد تا تسویه حساب 700 میلیون دلاری را انجام دهد. توجه داشته باشید که این تسویه حساب سر راست نخواهد بود. جان دیتون در پستی که در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته است، اعلام کرد که معقتد نیست یک مکالمه جدی در مورد تسویه حساب بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) و ارز دیجیتال ریپل در کنار مدیران آن وجود داشته است. همچنین اون گفت که ریپل باید 700 میلیون دلار را به عنوان جریمه برای نقض قانون اوراق بهادار آمریکا پرداخت کند.
جان دیتون همچنین اعلام کرد که مرحله جریمه آنقدرها هم که بعضی از افراد فکر می کنند ساده نیست. مرحله ای است که به سپرده گذاری زیاد، بازجویی ها، درخواست برای تولید اسناد، ایمیل ها، صورت حساب های بانکی، قراردادها و.... نیاز دارد. این روند سخت تر نیز می شوند، چون در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بر جریمه 770 میلیون دلاری ریپل تاکید می کند!

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد درخواست SEC از ریپل برای تسویه حساب 700 میلیونی
سوال امنیتی :2+34 = ?